تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

انتقاد حاجی دلیگانی از عدم شفافیت حقوق مدیران

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت علی‌رغم قانون مصوب مجلس هنوز شاهد عدم شفافیت در حقوق مدیران و مسئولان هستیم.

کد خبر: ۱۵۳۹۹
۱۱:۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسینعلی حاجی دلیگانی در اخطاری در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در خصوص شفاف سازی حقوق مدیران و مسئولان، مجلس شورای اسلامی در سال ۹۵ مصوبه داشت و در سال ۹۶ قرار بود حقوق مقامات و مدیران شفاف سازی شود اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی در ادامه اعلام کرد: آقای لاریجانی اعلام کرد که اطلاعات نمایندگان مجلس داده شده است اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است، هنوز مردم نمی‌دانند که مسئولان آنها چقدر حقوق می‌گیرند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: یک فیش حقوقی در فضای مجازی منتشر شد که یک مدیر دولتی ۹۲ تومان حقوق گرفته است اگر این شفاف سازی اتفاق می افتاد شاهد این شرایط نبودیم.

علی مطهری که اداره مجلس را بر عهد داشت، در پاسخ به وی بیان کرد: این موضوع را ما در هیئت رییسه پی گیری خواهیم کرد. در خصوص مدیری که فرمودید نیز ظاهرا دیشب در تلویزیون پخش شده و این حقوق متعلق به شش ماه این مدیر بوده است که تقریبا ماهی ۱۲ میلیون می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی