تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شکستن حلقه رانت است

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد که اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با شکستن حلقه رانت فرصت را برای فعالیت جوانان ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۵۳۹۰
۱۰:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شکستن حلقه رانت است

دیدارنیوز - به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس؛ مسعود رضایی در دیدار وزیر و روزش و جوانان از پیشقدم شدن این وزراتخانه در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان استقبال کرد و گفت: اینکه در وزارت ورزش و جوانان اقبال به سمت استفاده از مدیران جوان است مایه امیدواری است.

رضایی افزود: گرچه حوزه جوانان به محلی برای موازی کاری چندین وزارتخانه، نهاد و سازمان تبدیل شده است، اما در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان متولی اصلی مسائل مربوط به این قشر از جامعه محسوب می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، فرصتی برای خودباوری نسل جوان و قبول مسئولیت‌های مهم از سوی جوانان توانمند است.

رضایی، کادرسازی و توجه به نیروی انسانی جوان را یکی از ضرورت های کنونی کشور دانست و با اشاره به حساسیت های موجود درخصوص این نسل گفت: بحث جوانان یک بحث فرابخشی است که باید با دقت و حساسیت خاص دنبال شود‌.

نماینده مردم شیراز در مجلس، ظرفیت سازی برای نسل جوان را یک سرمایه گذاری دانست و افزود: باید قبول کنیم که در مقاطعی بسیار مهم از برنامه ریزی برروی این نسل غافل شده ایم‌.

رضایی همچنین به لزوم شفاف سازی در عمل و گفتار مسئولین اشاره و اضافه کرد: بی پرده صحبت کردن دولتمردان با مردم و آگاه شدن مردم از شرایط موجود به تعمیق رابطه مردم و حاکمیت کمک قابل توجهی می‌کند.

وی لازمه ایجاد آرامش نسبی صادقانه و شفاف‌ سخن گفتن با مردم دانست و گفت: ارائه اطلاعات درست و زندگی کردن با واقعیت‌های جامعه باعث می‌شود که مردم توقع بالا، هرچند به جا، از مسئولان نداشته باشند‌.

نماینده مردم شیراز در مجلس ‌این اتفاق را عامل مهم ایجاد تعامل و از بین رفتن شکاف بین دولت و ملت دانست‌.

رضایی ابراز امیدواری کرد تا با جوان شدن روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل و ستادی وزارت ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک شاهد کسب موفقیت های بیش از پیش تیم ها و قهرمانان ملی دررقابت های بین المللی‌، آسیایی، جهانی و المپیک باشیم‌.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی