تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

قالیباف: برنامه‌ریزی توطئه‌گران شکست خورد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت (ع) شکست خورد.

کد خبر: ۱۵۳۷۹۱
۰۹:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

قالیباف: برنامه‌ریزی توطئه‌گران شکست خورد

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مؤمن ایران باشکوه‌تر از گذشته مجالس عزای حسینی را برپا داشتند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت (ع) شکست خورد.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: ملت مؤمن ایران اسلامی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند. توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین هستیم و شعله عشق دیرینه ایرانیان و اهل بیت هر روز برافروخته‌تر می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز و مادحین ارجمند و عموم خادمان که در برگزاری مراسم عزای حسینی در سراسر کشور تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و بطور ویژه از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهاد‌ها که با دقت و هوشمندی، امنیت و آرامش مردم در مجالس عزای حسینی را فراهم کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت فرمانده متعهد سرلشگر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و بر تمام شهدای پر افتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و یاد آن‌ها را گرامی می‌دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی