تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد

نامه‌ فیفا خوشایند نبود؛ حضور بانوان فقط در یک دیدار!

سال‌هاست که مسولان فوتبال و برخی مقامات سیاسی نبود زیرساخت‌ها یا آماده‌نبودن آن را بهانه‌ای برای جلوگیری و ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند، حقی که از آن‌ها گرفته شده و ورزشگاه‌ها تنها محل حضور مردانی شده که تصاویر فحاشی رکیک آن‌ها و مصرف دخانیات و .. در آن عادی شده. اما چرا برای زنان خارجی مثل سوریه و روسیه که در بازی‌های ملی و باشگاهی وارد ورزشگاه‌های ایران شده‌اند این بهانه‌ها وجود ندارد؟ آقایان وقتی نامه‌ای از فیفا می‌رسد که حق زنان را بدهید سریعا تکان می‌خورند در غیر این صورت خبری از آماده کردن زیر ساخت‌ها نیست! در حالی که چند روز پیش یک رسانه نوشته بود که زنان در ۳ ورزشگاه حضور خواهند داشت، اما تعداد آن در یک هفته آب رفت و «ان شالله» قرار است یک ورزشگاه آماده شود!

کد خبر: ۱۵۳۷۱۵
۰۹:۳۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

نامه‌ فیفا خوشایند نبود؛ حضور بانوان فقط در یک دیدار!

دیدارنیوز: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که تنها یک مسابقه از هفته اول لیگ برتر با حضور تماشاگر خانم برگزار خواهد شد!

سهیل مهدی درباره تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به تعطیلی که از سوی دولت اعلام شد و البته آماده نبودن(!) زیرساخت‌ها برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تصمیم گرفتیم لیگ را با تأخیر آغاز کنیم تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیم ارتباطی به درخواست باشگاه‌ها نداشت، عنوان کرد: نامه‌ای که از فیفا برای حضور بانوان داشتیم خوشایند نبود و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا این زیرساخت‌ها یک هفته‌ای آماده می‌شود، گفت: در حال آماده سازی یک شهر هستیم و ان‌شاءالله شرایط را فراهم کنند تا در بازی گل‌گهر و فولاد در هفته اول (چهارشنبه ۱۹ مرداد) شاهد حضور بانوان در ورزشگاه شهر سیرجان باشیم. بعد از آن به تدریج به سمتی خواهیم رفت که بانوان در تمام مسابقات در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند.

مهدی در این باره که چرا در برنامه جدید اعلام شده بازی‌ها در روز جمعه برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: این موضوع را در برنامه قبلی رعایت کردیم و برنامه رو طوری اعلام کردیم که هم در روز جمعه مسابقات برگزار شود و هم اینکه فشار زیادی به بازیکنان وارد نشود، اما تعویق یک هفته‌ای رقابت‌ها، مشخص شدن حریفان تیم امید در بازی‌های آسیایی و اینکه این تیم دو روز زودتر به اردو خواهد رفت و بازی تراکتور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا سبب شد برخلاف میل باطنی این اتفاق رخ دهد.

مطلب مرتبط:

حضور بانوان در ۵ ورزشگاه قطعی شد؛ این ۳ بازی را از نزدیک ببینید!

زنان پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی می‌رسند؟

ورود زنان به ورزشگاه‌ها؛ لیگ برتر به تعویق می‌افتد؟

ورود زنان را به استادیوم عادی کنید و ساعت فیک نبندید!  

تاج: حضور زنان در ورزشگاه بعد از مرمت آزادی؛ روحیه «زن‌ستیزی» نداریم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی