تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سسما، دستیار جدید نکونام مطرح کرد

در اوساسونا درباره استقلال صحبت می‌کردیم +ویدیو

یوسو سسما، مربی اسپانیایی تیم استقلال که بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد، گفت: خوشحالم که دوباره به ایران بازگشتم و به باشگاه بزرگ استقلال آمده‌ام. سال‌ها پیش با نام این باشگاه آشنا شدم و هنگامی که همراه با نکونام در تیم اوساسونا بودیم، درباره استقلال با هم صحبت می‌کردیم.

کد خبر: ۱۵۳۶۷۱
۱۴:۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

سسما: در اوساسونا درباره استقلال صحبت می‌کردیم

دیدارنیوز: مربی اسپانیایی جدید استقلال گفت که سال‌ها پیش همراه با کاپیتان وقت تیم ملی فوتبال، در باشگاه اوساسونا درباره آبی‌های پایتخت صحبت کرده است.

یوسو سسما که بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد، درباره آغاز فعالیت خود در تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به ایران بازگشتم و به باشگاه بزرگ استقلال آمده‌ام. سال‌ها پیش با نام این باشگاه آشنا شدم و هنگامی که همراه با نکونام در تیم اوساسونا بودیم، درباره استقلال با هم صحبت می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با آرزوی موفقیت برای آبی‌ها در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: حالا سرنوشت و زندگی، مرا بعد از چند سال به این باشگاه بزرگ آورده است. حالا در کنار سایر اعضای گروه باید با تمام توان تلاش کنیم. امیدوارم فصل خیلی خوبی داشته باشیم و به اهداف سرمربی برسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی