تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فولاد هافبک برزیلی خرید

لوکاس کاندیدو، هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات پس از توافق با باشگاه فولاد خوزستان، به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شد.

کد خبر: ۱۵۳۶۲۶
۱۸:۳۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

فولاد هافبک برزیلی خرید

دیدارنیوز: هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد خوزستان شد.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست.

این بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که در کنار تخصص بازی در میانه زمین، توانایی بازی در پست‌های وینگر و پشت مهاجم را دارد، فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد. لوکاس در سالیان اخیر علاوه بر بازی در لیگ برتر امارات، در سری A و B برزیل نیز به میدان رفته و حالا به جمع بازیکنان خارجی فولاد خوزستان اضافه شده است.

کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ‌های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه‌های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره‌های ثابت بوده، اما طی یک فصل و نیم اخیر در الظفره امارات عضویت داشته است.

این بازیکن برزیلی علاوه بر انجام بازی در سری A و B برزیل و لیگ برتر امارات، تاکنون چهار بار در لیبرتادورس آمریکای جنوبی به میدان رفته و در فصل ۲۰۱۳ نیز دو بار در جام باشگاه‌های جهان همراه با اتلتیکو مینیرو فرصت حضور در زمین را پیدا کرده که اکنون راهی ایران شده و با فولاد خوزستان قرارداد بسته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی