تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در آستانه تعطیلات دو روزه کشور

بورس کمی جان گرفت

در پایان معاملات امروز سه‌شنبه، شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۰ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۱۹۹۳ واحد رسید و در آستانه ورود به کانال ۲ میلیون واحدی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵۳۶۱۰
۱۳:۳۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بورس کمی جان گرفت

دیدارنیوز: بازار سرمایه آخرین روز معاملاتی هفته‌ جاری را با رشدی ۲۰ هزار واحدی به پایان رساند.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد، اما رفته رفته با توجه به افزایش اندک نرخ ارز در بازار آزاد و همچنین اخباری مبنی بر حمایت از بازار سرمایه با افزایش تقاضا مواجه شد و در نهایت صعودی به پایان رساند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۰ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۱۹۹۳ هزار واحد رسید و در آستانه ورود به کانال ۲ میلیون واحدی قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۶ هزار و ۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۰۵ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «تاپیکو» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «انتخاب»، «خاور» و «دی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۹۲ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۲۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۹ نماد در محدوده مثبت و ۷۴ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی