تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
در انتظار حضور آزاد، نه گزینشی و محدود!

حضور بانوان در ۵ ورزشگاه قطعی شد؛ این ۳ بازی را از نزدیک ببینید!

با صادر شدن مجوز برای ۵ ورزشگاه، زنان علاقه‌مند به فوتبال می‌توانند از هفته اول لیگ برتر برای سه بازی از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۳۵۸۶
۱۰:۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ورود زنان به ورزشگاه؛

دیدارنیوز: هفته نخست لیگ‌برتر ایران روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و ۱۶ تیم لیگ‌برتری به طور رسمی وارد لیگ بیست‌وسوم خواهند شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده و نامه‌نگاری‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در هفته نخست شاهد حضور زنان در برخی از ورزشگاه‌های کشور خواهیم بود.

زنان فعلا می‌توانند در پنج شهر و ورزشگاه مختلف راهی ورزشگاه‌ها شوند که در هفته اول این امکان در سه بازی فراهم شده است:

گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان
ورزشگاه شهید سلیمانی

پرسپولیس و آلومینیوم اراک
ورزشگاه آزادی تهران

سپاهان و تراکتور
ورزشگاه نقش جهان اصفهان

ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده‌اند و سایر ورزشگاه‌ها مانند شهید وطنی قائمشهر نیز در تدارک فراهم کردن مقدمات اولیه و میزبانی از زنان هستند.

مطلب مرتبط:

زنان باید روی سکوها باشند!

پیش از این محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج اعلام کرد که با توجه به تاکید AFC برای حضور زنان در دیدار‌های لیگ‌برتر به منظور اعتبار بخشیدن به بازی‌ها، خواستار فراهم شدن شرایط لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی