تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
ظاهر و باطن به تعویق افتادن لیگ

زنان باید روی سکوها باشند!

درحالی که قرار است طبق اعلام قبلی لیگ برتر دوره بیست و سوم از دوازدهم مرداد شروع شود، اما شایعه شده که احتمال به تعویق افتادن لیگ وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۳۵۶۹
۲۱:۲۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

زنان باید روی سکوها باشند!

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: اخبار و شایعات نسبتا پرتکراری منتشر شده که می‌گوید دوازده باشگاه در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند که هفته نخست لیگ برتر را به تعویق بیندازد و ظاهرا در راس این فهرست، دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس قرار دارند. از ظاهر امر اینطور بر می‌آید که مشکلات و حواشی نقل و انتقالات باعث شده که سرخابی‌ها چنین درخواستی را داشته باشند اما مسئله اصلی پافشاری فیفا برای حضور تماشاگران زن در ورزشگاه است.

در فصلی که گذشت هر چند شاهد حضور چند باره زنان در ورزشگاه آزادی بودیم ولی به ناگهان و بی هیچ دلیل قابل قبولی این روند متوقف شد و در نهایت هم معلوم نشد چرا از حضور هواداران زن به ورزشگاه‌ها ممانعت شده است.

پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود به غیر از استادیوم آزادی که شرایط میزبانی از خانم‌ها را بارها تجربه کرده، تنها دو استادیوم سیرجان و کرمان می توانند در بازی‌های لیگ، میزبان هواداران مشتاق زن باشند.

مهدی تاج طی گفت‌وگویی در رادیو در این مورد گفته است: «وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند. آمدن و نیامدن بانوان دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم در حال آماده سازی است.»

در ادامه اتفاقات حول حضور زنان در استادیوم‌ها، سهیل مهدی، رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به الزام AFC به حضور بانوان در مسابقات فوتبال و بر روی سکوها به منظور اعتباربخشی مسابقات رسمی، از ایجاد مشکل حتی برای تیم‌های ملی فوتبال خبر داده است. به نظر می‌رسد این نامه سازمان لیگ به این دلیل ارسال شده است که هماهنگی لازم برای حضور زنان در برخی استان‌ها صورت نگرفته است و ممکن است برآیند صحبت‌های صبح رئیس فدراسیون و این نامه سازمان لیگ، تعویق در شروع لیگ برتر باشد و ممکن است در ساعات آینده و خبری مبنی بر به تعویق افتادن یک هفته ای لیگ منتشر شود.

تاخیر در لیگ بیشتر از همه تیم‌ها می تواند به نفع استقلال باشد. تیمی که این روزها با مشکلات زیاد مالی روبرو است. از آسیا حذف شده و بعد از جدایی قائدی و محبی، کمتر اسم ستاره‌ای در این تیم به چشم می خورد.

با خبر شدیم جواد نکونام در سه پست وینگر، مهاجم و دفاع نام ۶ بازیکن را به باشگاه اعلام کرده تا از بین این نفرات، سه بازیکن برای سه منطقه متفاوت جذب شوند.

ظاهرا باشگاه استقلال در رایزنی‌های خود موفق شده حضور برخی از این بازیکنان را مهیا کند. همچنین مذاکرات با یاسین سلمانی و یک بازیکن ایرانی دیگر هم ادامه دارد.

این طور که گفته می‌شود شاید تا سه شنبه بابت جذب بازیکن اتفاقاتی در راه است. به این ترتیب می‌توان گفت که آبی‌ها بیش از بقیه تیم‌های دیگر از به تعویق افتادن لیگ برتر خوشحال خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی