تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنگ لفظی نماینده‌ مجلس با یامین‌پور؛ عقل‌تان بسته و دهان‌هایتان باز است

جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وحید یامین‌پور معاون پرحاشیه وزیر ورزش نوشت: «کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم ندارد و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام می‌دهد و ادعای انقلابیگری هم دارد! باید دهانش را ببندد هرچند شما‌ها! سال‌هاست گوش‌ها و عقلتان بسته است و دهان‌هایتان باز و از کل عالم ایراد می‌گیرید.»

کد خبر: ۱۵۳۵۴۴
۱۲:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

نماینده‌ مجلس خطاب به یامین‌پور؛ سال‌هاست عقل‌تان بسته و دهن‌هایتان باز است

دیدارنیوز: جلیل رحیمی جهان آبادی در توییتی خطاب به وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام می‌دهد و ادعای انقلابیگری هم دارد! باید دهانش را ببندد هرچند شما‌ها! سال‌هاست گوش‌ها و عقلتان بسته است و دهان‌هایتان باز و از کل عالم ایراد می‌گیرید.

شروع بگومگو‌های توییتری یامین پور و جهان آبادی به حکم تبعید یک خبرنگار به تربت جام بازمی گردد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در این خصوص نوشته بود: در خصوص تبعید یک خبرنگار به تربت جام توئیتی منتشر نمودم و مورد هجوم ارزشی نما‌های هتاک قرار گرفتم. خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: نمایندگان محترمی که در دفاع از جایگاه مجلس در مواجهه با نامه معاون وزیر کشور آنچنان برخورد و مطالبه‌ای را برای برکناری او از خود نشان دادند، نسبت به یک نماینده هتاک که حیثیت مجلس "انقلابی" را زیر سوال برده، چه واکنشی خواند داشت؟

در پاسخ به این اظهارات رحیمی جهان آبادی نیز نوشت: شما همون نیستی که از لباس زیر زنان هم وطن ما صحبت می‌کردی؟! نظر شما پیرامون اقدامات فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان چی هست؟! صد رحمت خدا به سنگ پای قزوین ببین کی صحبت از ادب می‌کنه! مردم را بزغاله و گوساله و خس و خاشاک خطاب نمی‌کردید؟!

سپس یامین پور در توئیتی خطاب به این نماینده نوشت: ‎تیکه اول که مربوط به پروژه مسی علی‌نژاد بود و ظاهرا بدجور به شما برخورده! اما به گمانم مقصود اون تعابیر بعدی که نمی‌دونم کی گفته، کسانی امثال تو بودند نه مردم. از تو هم که توقع ادب نداریم، توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی.

حالا جلیل رحیمی جهان آبادی بار دیگر پاسخ معاون وزیر ورزش دولت رئیسی را داده و در توییتی خطاب به وحید یامین پور نوشته است: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم ندارد و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام می‌دهد و ادعای انقلابیگری هم دارد! باید دهانش را ببندد هرچند شما‌ها! سال‌هاست گوش‌ها و عقلتان بسته است و دهان‌هایتان باز و از کل عالم ایراد می‌گیرید.

مطلب مرتبط:

پاسخ عبدی به یامین‌پور: مگر زمان شاه که «حجاب اجباری» نبود کسی لباس زیرش را برافراشت؟!

راكعی: صحبت‌های يامين‌پور درباره «زنان» شرم‌آور است؛ این فرد خانواده ندارد؟!

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی