تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از انتشار عکسی با پوشش بی‌حجاب

«طاقچه» از دسترس خارج شد!

بعد از حاشیه‌هایی که برای اپلیکیش طاقچه به دلیل انتشار یک عکس بی‌حجاب به وجود آمد، حالا این اپلیکیشن عرضه کتاب از دسترس خارج شده است.

کد خبر: ۱۵۳۵۴۲
۱۲:۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

«طاقچه» از دسترس خارج شد!

دیدارنیوز: در روز‌های پایانی هفته گذشته، عکسی به عنوان عکس کارکنان اپلیکیشن عرضه کتاب «طاقچه» در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد و تعدادی از ناشران با کتاب‌های عمدتا مذهبی در واکنش به این عکس خواستار توقف همکاری با این اپلیکیشن شدند، البته برخی هم گفتند همکاری خود را تا زمان ارائه توضیح شفاف از ماجرا به حالت تعلیق درمی‌آورند.

در پی این موضوع قوه قضاییه هم اعلام کرد: برای کارمندان شرکت طاقچه به دلیل عدم رعایت حجاب پروندۀ قضایی تشکیل شده است!

این ماجرا در ادامه واکنش نهاد‌های دولتی همچون خانه کتاب و ادبیات ایران و بنیاد سینمایی فارابی را نیز به دنبال داشت و آن‌ها هم از قطع همکاری با این اپلیکیشن خبر دادند.

اپلیکیشن «طاقچه» نیز در توضیحی عنوان کرد: "این عکس «مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است." همچنین اعلام کرد: "طاقچه ضمن پذیرش درخواست فسخ قرار داد ناشران، فرایند فسخ را در دستور کار قرار داده است."

اما امروز روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرد "طاقچه از وزارت ارشاد مجوز فعالیت ندارد و بر اساس اسناد بالادستی و در راستای «ساماندهی سکو‌های نشر کتاب دیجیتال» از فعالیتش ممانعت به عمل می‌آورد".

ساعتی پس از این موضوع این اپلیکیشن از دسترس خارج شده و حالا مشخص نیست تکلیف کاربرانی که در این اپلیکیش اشتراک خریداری کرده بودند، چه خواهد شد؟

«طاقچه» از دسترس خارج شد!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی