تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

فردا گاز برخی نقاط همدان قطع می‌شود

مجید الهیاری، سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خبر داد و گفت: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستا‌های تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصار الامام، یکن آباد، مهدی آباد، چشمه قصابان قطع خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳۵۳۶
۱۱:۲۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

فردا گاز برخی نقاط همدان قطع می‌شود

دیدارنیوز: سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خبر داد.

مجید الهیاری، اظهار داشت: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستا‌های تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصار الامام، یکن آباد، مهدی آباد، چشمه قصابان قطع خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صدا و سیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکین صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری در خصوص گازرسانی به واحد‌های صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال ۵۹ مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز اساتان همدان اضافه شده که با این احتساب در حال حاضر بیش از ۴ هزار و ۹۱ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان همدان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نیرو‌های امدادی در این شرکت نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزا رو ۷۳۶ نفر ساعت دوره آموزشی نیرو‌های امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش ۱۶۰۰ نفر ساعت پیش بینی و هدف گذاری شده است.

الهیاری بیان کرد: با برگزاری آموزش‌های مداوم با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تاکنون موفق به صدور ۴۱۳ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای نیرو‌های شرکت گاز همدان شده‌ایم که از این تعداد ۳۰۰ نفر امدادگر و ۱۱۳ نفر کنتورخوان هستند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه رضایت‌سنجی کارمندان شرکت گاز استان همدان با کد‌های اختصاصی، گفت: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارائه خدمات توسط همکاران در قالب تعدادی سئوال و دریافت پاسخ آنان است و فرآیند اجرای نظر سنجی از دوطریق اسکن کد دوبعدی مربوط به کارمند که در محل حضور یا استقرار کارمند در مقابل دید عموم نصب شده است و یا شماره گیری کد دستوری # شناسه نظر سنجی کارمند*۱۱۰۲*۴* امکان پذیر است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی