تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
زلنسکی خبر داد

ورود جنگ به خاک روسیه

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین پس از حملات پهپادی به مسکو، گفت که جنگ در حال وارد شدن به خاک روسیه است؛ جنگی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه آتش آن را روز ۵ اسفند ۱۴۰۰ روشن کرد و حالا به خاک کشور خودش رسیده است.

کد خبر: ۱۵۳۵۱۵
۲۱:۲۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

جنگ در خاک روسیه

دیدارنیوز: زلنسکی امروز یکشنبه به دنبال حملات پهپادی به پایتخت روسیه، اعلام کرد که به تدریج جنگ در حال وارد شدن به مراکز نمادین، پایگاه‌های نظامی و خاک روسیه است.

وی در حساب توئیتر خود نوشت: امروز پانصد و بیست و دومین روز از به اصطلاح عملیات ویژه نظامی است که رهبری روسیه قرار بود به مدت یک یا دو هفته آن را تمام کند.

رئیس جمهور اوکراین با این حال افزود که کی‌یف باید مانند سال گذشته آگاه باشد چرا که روسیه می‌تواند در این زمستان به بخش انرژی و تاسیسات حیاتی حمله کند.

وزارت دفاع روسیه صبح امروز گزارش داد که طرف اوکراینی بار دیگر سعی کرد با هواپیما‌های بدون سرنشین به زیرساخت‌هایی در مسکو حمله کند، یک پهپاد دشمن در آسمان و در حومه مسکو منهدم شد، دو فروند دیگر توسط ابزار جنگ الکترونیک سرکوب شده و در منطقه‌ای از پایتخت ـ در محدوده مجتمع ساختمان‌های غیرمسکونی "مسکوسیتی" ـ سقوط کردند.

پیش از آن سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو از حمله پهپاد‌های اوکراینی در طول شب گذشته خبر داده بود. وی در پیامی در کانال تلگرام خود نوشت: این حملات تلفات جانی و خسارات جدی نداشته است. نمای خارجی دو برج اداری مجتمع "مسکوسیتی" کمی آسیب دیده است.

پیش از این، رسانه‌ها ویدئویی از محل اصابت یکی از موشک‌های سرنگون‌شده در یکی از برج‌های مرکز تجاری شهر مسکو منتشر کردند. این تصاویر نشان می‌دهد که شیشه‌های ساختمان شکسته شده است. نیرو‌های امدادی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه در محل حضور دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی