تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
در واکنش به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار مطرح شد

استقبال یک نماینده از روزنامه‌نگار تبعیدشده؛ در تبعید بودن بهتر از همفکری با «رسایی» است

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار به تربت جام اعلام کرد: ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم، اما همفکر امثال رسایی نباشیم‌.

کد خبر: ۱۵۳۳۶۱
۰۹:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۲

استقبال یک نماینده از روزنامه‌نگار تبعید شده؛ در تبعید بودن بهتر از همفکری با «رسایی» است

دیدارنیوز: نماینده مردم تربت جام در مجلس به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار واکنش نشان داد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی به حکم تبعید یک ساله مرضیه محمودی، خبرنگار به تربت جام به دلیل شکایت حمید رسایی از وی واکنش نشان داد.

به نقل دیده‌بان ایران، او نوشت: «در اخبار حکمی عجیب اعلام شده و خانم خبرنگاری به دلیل شکایت یک روحانی به‌جریمه نقدی و تبعید به تربت جام محکوم شده است. مشخص شد تا الان ما مجرم و در تبعید بودیم. ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم، اما همفکر امثال رسایی نباشیم. خواهرم قدمت روی چشم، تربت جام شهر عرفان‌ و ایمان است.»

مطلب مرتبط:

تبعید یک روزنامه‌نگار به تربت جام!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی