تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان اردبیل

حمایت شهرک‌های صنعتی اردبیل از حضور ۵۰ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور ۵۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۳۲۵
۱۲:۴۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

حمایت شهرک‌های صنعتی اردبیل از حضور ۵۰ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

 

دیدارنیوز: هاشم علایی چهارم مرداد در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید کنندگان، از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت می‌شود تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

علایی با بیان اینکه در سال گذشته از حضور ۱۲۶ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است، اظهار کرد: با ادامه برنامه‌های حمایتی، در چهار ماهه اول سال جاری ۵۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌ها حضور یافته‌اند که ۱۲ حمایت مربوط به اخذ غرفه و نمایش توانمندی‌ها و ارائه محصولات تولید کنندگان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: استان اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی