تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

شهردار آینده یاسوج کیست؟

برای شهرداری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ۵ گزینه مطرح است که باید دید در نهایت و در نشست شورای شهر چه کسی شهردار یاسوج می‌شود؟

کد خبر: ۱۵۳۳۰۸
۱۱:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

شهردار آینده یاسوج کیست؟

 

دیدارنیوز: «هدایت امیری»، یک عضو شورای شهر یاسوج در گفتگو با خبرنگار ایسنا در خصوص انتخاب شهردار جدید یاسوج و گزینه‌های مطرح شده، گفت: هنوز شهردار جدید یاسوج مشخص نیست و منتظر هستیم که این موضوع از سوی رئیس شورا در دستور کار قرار داده شود و جلسه‌ای با این موضوع تشکیل دهد.

امیری اظهار کرد: درصورت تشکیل جلسه با موضوع انتخاب شهردار جدید تا الان شهردار یاسوج انتخاب شده بود.

این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار تا پنج نفر برای شهردار یاسوج مطرح است، اما باید دید پس از بررسی، کدام یک از این گزینه‌ها انتخاب خواهد شد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا شهردار یاسوج غیر بومی خواهد بود، تصریح کرد: شهردار غیربومی می‌تواند مفید باشد و جواب دهد، اما برخی‌ها معتقدند که با توجه به شرایط استان شهردار غیربومی نمی‌تواند موفق باشد.

وی ادامه داد: با گزینه‌های غیربومی برای شهردار جدید یاسوج صحبت و رایزنی‌هایی شد که نپذیرفتند و می‌گفتند توجیه اقتصادی ندارد.

گفتنی است که هم اکنون پنج نفر بعنوان گزینه شهرداری یاسوج مطرح است که به شرح زیر هستند؛

۱. هدایت امیری (عضو فعلی شورای شهر یاسوج)

۲. کیوان آشنا (رئیس فعلی شورای شهر یاسوج)

۳. کرامت الله فرج زاده

۴. زریر صالح پور

۵. نستور درخشنده پور

یادآور می‌شود از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ که نستهن مقدم بعنوان شهردار یاسوج پس از حدود ۶ سال (از سال ۱۳۹۶ تا خرداد ماه ۱۴۰۲) استعفا داد، شهرداری یاسوج تا کنون بصورت سرپرستی اداره می‌شود و حدس و گمانه‌هایی در خصوص شهردار جدید در بین مردم و فضای مجازی مطرح می‌شود.

مردم، شهروندان و مسئولان انتظار دارند که شورای شهر بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و با مدنظر قرار دادن منافع عمومی مردم به نحوی مطلوب عمل کند تا شخصی شهردار یاسوج، مرکز استان شود که باری از مشکلات این شهر و شهرداری بردارد نه اینکه مشکلی به مشکلات شهری که به پایتخت طبیعت ایران است اضافه کند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی