تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
اخبار سیستان و بلوچستان

۱۰۲ سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر هامون در حال نصب است

مجری انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۲ سامانه خورشیدی حمایتی با پیشرفت ۷۰ درصدی در شهر علی اکبر شهرستان هامون در حال انجام است.

کد خبر: ۱۵۳۲۹۴
۱۰:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

۱۰۲ سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر هامون در حال نصب است

 

دیدارنیوز: حسین براتی روز چهارشنبه در حاشیه نشست با فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان هامون اظهار کرد: حدود ۵۰ سامانه خورشیدی شهر علی اکبر از مجموع ۱۰۲ سامانه، تا هفته آینده وارد مدار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار تیم پیمانکاری در حال فعالیت در این شهر هستند و تا حدود ۲ ماه آینده مجموع یک‌هزار نیروگاه خورشیدی این منطقه به بهره برداری می‌رسد.

مجری انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همزمان ۱۵۰ سامانه خورشیدی در شهرستان زهک نیز در حال احداث است، گفت: پنج هزار سامانه خورشیدی در منطقه سیستان ساخته می‌شود که در فاز اول این طرح یک‌هزار سامانه خورشیدی نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار ساخت نیروگاه‌های خورشیدی با سرعت مناسبی در حال انجام بوده و با همکاری تمامی سازمان‌های متولی این موضوع در حال پیگیری است.

فرماندار هامون نیز ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در اجرای صحیح پروژه ساخت پنل خورشیدی در این منطقه، گفت: اجرای این پروژه امید بسیاری در دل مردم شهرستان هامون ایجاد کرده است.

محمد حاجی حسینی ادامه داد: با توجه به شرایط معیشتی مردم منطقه سیستان، اجرای این‌گونه پروژه‌ها نقش مهمی در تامین معیشت پایدار و ماندگاری مردم سیستان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی جهت تامین زیر ساخت مناسب، زنجیره وار بودن فرآیند ها، برنامه ریزی مناسب و آموزش شرایط نگهداری از این دستگاه‌ها مهم است.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی