تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

میانکاله؛ مهار آتش‌سوزی پس از ۱۵ ساعت

عطالله کاویان، مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: آتش بخش‌هایی از پناهگاه حیات وحش میانکاله را در برگرفته بود و پس از ۱۵ ساعت در ساعت یک بامداد خاموش شد.

کد خبر: ۱۵۳۲۸۲
۰۹:۲۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

میانکاله؛ مهار آتش‌سوزی پس از ۱۵ ساعت

دیدارنیوز: مدیرکل محیط زیست مازندران از اطفا حریق میانکاله در ساعت یک بامداد خبر داد و گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست همچنان در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

عطالله کاویان با بیان اینکه آتش در میانکاله که از ساعت ۱۰ صبح دیروز سه‌شنبه شروع شده بود با ورود نیرو‌های مختلف محیط زیست، منابع طبیعی، مردمی و ... در بامداد امروز خاموش شد، اظهار داشت: آتش بخش‌هایی از پناهگاه حیات وحش میانکاله را در برگرفته بود و پس از ۱۵ ساعت در ساعت یک بامداد خاموش شد.

کاویان با تاکید بر اینکه نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست همچنان در محل آتش‌سوزی حضور دارند، افزود: برآورد خسارت‌ها نیز در حال انجام است.

مدیرکل محیط زیست مازندران یادآور شد: آتش‌سوزی در ۱۰ هکتار از بوته‌زار منطقه میانکاله آغاز شده بود که بخش عمده‌ای پوشش سازیل و انارستان بود و علت وقوع آتش در دست بررسی است.

کاویان تصریح کرد: عملیات اطفای حریق در میانکاله با ورود یگان‌های حفاظت منابع طبیعی، یگان‌های محیط زیست، آتش نشانی نکا، بهشهر، ساری و بندر امیر‌آباد، اطفا شد. همچنین نیرو‌های بسیج و نیرو‌های مردمی نیز در اطفا حضور داشتند و همکاری کردند.

کاویان ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ در پناهگاه حیات وحش میانکاله ۴۰ مورد آتش سوزی رخ داده بود که ۳۰۰ هکتار عرصه طبیعی در آتش سوخت. این آمار در ۶ ماه نخست پارسال کاهش داشت و فقط ۷ مورد آتش‌سوزی اتفاق افتاد.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز از برآورد دقیق خسارت‌ها خبر داد و اظهار داشت: بامداد آتش در میانکاله مهار شد.

وی افزود: با ورود یگان‌های مختلف منابع طبیعی و محیط زیست آتش مهار شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی