تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

کارزار اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر

کارزار «اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر» از مرز ۵ هزار امضا گذشت.

کد خبر: ۱۵۳۱۷۷
۱۳:۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

کارزار اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر

دیدارنیوز: کارزار «اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر» از مرز ۵ هزار امضا گذشت.

جمعی از مردم شهرستان رامسر کارزاری را با نام «اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر» راه‌اندازی کردند که تا کنون بیش از ۵ هزار امضا گرفته است.

در متن این کارزار خطاب به ریاست جمهوری آمده است:

«عدالت، کلمه کلیدی استقرار نظام جمهوری اسلامی و از جمله شعار‌های انتخاباتی حضرتعالی بوده است. چگونه است مصوبه‌ای از وزات بهداشت برخلاف نص صریح قانون که البته بعد از مدتی و با ورود بازرسی نهاد ریاست جمهوری، اصلاح می‌گردد، اما متأسفانه شاهدیم مدیران ارشد وزارت و مسئولین استانی، علی‌رغم بار‌ها مطالبه‌ی بحق مردم شهرستان رامسر، در عملیاتی کردن این حق قانونی به دلیل دخالت و فشار نمایندگان مجلس در منطقه و حتی از طریق دخالت در بودجه نویسی کشور (به تأیید مقامات ارشد استان) و برخلاف توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت قوه مقننه در امور اجرایی، کوتاهی می‌کنند. چگونه می‌توان باور کرد که دولت حضرتعالی در شرایط سخت اقتصادی در حالی که ده هزار متر مربع فضای ساخته شده و چهارده هزار متر مربع فضای در حال ساخت آموزشی و بیش از بیست هکتار زمین با طرح توسعه همراه با بیش از ۶۰ سال سابقه آموزشی و وجود دانشکده پرستاری و پردیس پزشکی استان با بیش از هزار دانشجو در شهرستان رامسر را به حال خود رها کرده و در شهرستان دیگری به دنبال تهیه زمین و ساخت امکانات و تحمیل هزینه‌های جدید به دولت و بیت‌المال و ناامیدی مردم و خیرین که بار هزینه‌های چند ده میلیاردی در بخش سلامت شهرستان را بردوش داشته‌اند، گردد؟

درحالی که فرایند تأسیس دانشکده در بند ۶ مصوبه ۷۶۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به صراحت آمده و صراحتا ً قید شده که شهرستان دارای زیرساخت و متقاضی آموزش و به پیشنهاد رئیس دانشگاه، شرایط داشتن دانشکده را داشته و تنها مصداق این ویژگی‌ها در غرب مازندران به استناد نامه‌های دو رئیس دانشگاه استان، شهرستان رامسر است.»

کارزار «اعتراض به عدم توجه مسئولین در استقرار مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به مرکزیت رامسر» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۷۷۴۱۷ از اواخر خرداد ماه امسال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۵۶۲۳ نفر آن را امضا کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی