تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند

غضنفرآبادی: احکام میت‌شویی و روانشناسی هیچ اشکالی ندارد!

در شرایطی که محدودیت دوباره برای پوشش زنان و بازگشت خودروهای گشت ارشاد و احکام عجیب برای چند بازیگر زن واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را در پی داشته، موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دفاع از احکام عجیبی چون میت‌شویی و روانشناسی برای زنان گفته: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

کد خبر: ۱۵۳۱۷۰
۱۲:۲۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

غضنفرآبادی: احکام میت‌شویی و روانشناسی هیچ اشکالی ندارد!

دیدارنیوز: موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی در خصوص احیای گشت مرتبط با موضوع حجاب و عفاف گفت: اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای قانون است و آن را خلاف قانون نمی‌دانم. البته نیروی انتظامی در برخورد کاری انجام نداده و نمی‌دهد. قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف نیز به زودی به تصویب مجلس می‌رسد و به نیرو‌های مجری قانون کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میت شویی یا کلاس‌های روانشناسی احکام درستی است؟ گفت: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. چون جرم، جرم کوچکی نیست. علی رغم اینکه برخی نسبت به این موضوع گارد گرفتند، اما موضوع اعتقادات مردم است. قانون در کشور ما محترم است و وقتی کسی به قانون احترام نگذارد طبق قانون اقداماتی پیش‌بینی می‌شود و لذا تصمیماتی که اتخاذ شده در چارچوب قانون است.

مطلب مرتبط:

احکام عجیب علیه زنان بی‌حجاب

پلمب دفتر دیجی‌کالا به‌خاطر «حجاب»

پزشکیان: وقتی نیروی انتظامی وسط می‌آید دیگر ارشادی نیست

تشخیص اختلالات روانی در صلاحیت روانپزشک است، نه قاضی

محسن مهرعلیزاده: راه اندازی مجدد گشت ارشاد تعمدی است

علیرضابیگی: وزیر کشور برای فرار از استیضاح «گشت حجاب» را مطرح کرد!

حکم افسانه بایگان؛ مراجعه هفتگی به روانشناس!

وکیل دادگستری: احکام اخیر، لجبازی دستگاه قضایی با مردم است

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی