تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
احکام عجیب برای زنان بی‌حجاب در ایران

حکم افسانه بایگان؛ مراجعه هفتگی به روانشناس!

در حالی که به تازگی اعتراض‌هایی به احکام صادره برای بازیگران زن کشورمان به دلیل بی‌حجابی یا بدحجابی از نگاه مسوولان حکومتی، به راه اقتاده اما در حکم افسانه بایگان بازیگر سرشناس کشورمان همان محکومیتی وجود دارد که برای آزاده صمدی دیگر بازیگر زن ایرانی در نظر گرفته شده بود.

کد خبر: ۱۵۲۹۵۷
۱۷:۳۶ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

حکم افسانه بایگان؛ مراجعه هفتگی به روانشناس!

دیدارنیوز: با اعلام جزئیات محکومیت افسانه بایگان، وی به دلیل عدم رعایت حجاب اجباری به ۲ سال حبس تعزیری که به مدت ۵ سال تعلیق شده، مراجعۀ هفتگی به مرکز روانشناسی به همراه ممنوع‌الخروجی از کشور برای ۲ سال محکوم شد.

در این حکم وی باید نسبت به آنچه درمان (بیماری روحی شخصیت ضدخانواده) خوانده شده است، با مراجعه هفتگی به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی، در پایان دوره درمان گواهی سلامت خود را ارائه کند. همچنین مطالعه کتاب و خلاصه‌سازی آن ظرف مهلت دو ماه از دیگر موارد محکومیت افسانه بایگان ذکر شده است.

همچنین ممنوعیت استفاده مستقیم یا با واسطه فضای مجازی (با از دسترس خارج کردن سیمکارت‌ها و خطوط تلفن همراه و ثابت و گوشی‌های مورد استفاده متهم متعلق به وی یا سایرین) به مدت ۲ سال برای وی در نظر گرفته شده است.

این ستاره سرشناس سینمای ایران در دهه ۷۰ در مراسمی که در اردیبهشت‌ماه امسال به مناسبت نکوداشت آتیلا پسیانی برگزار شده بود، بدون حجاب اجباری حاضر شد. بایگان تقریبا از همان ابتدای جنبش زن، زندگی، آزادی با اعتراضات زنان ایرانی همراهی و تصاویری بدون حجاب اجباری از خود منتشر کرده بود.

مطلب مرتبط:

اعتراض کانون کارگردانان ایران به حکم آزاده صمدی؛ «مغایر با اصل جمهوری است»

خداحافظی افسانه بایگان با عرصه «بی‌حرمت» بازیگری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی