تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
نابغه ۳۶ ساله همچنان در اوج!

سوپرگل مسی در آمریکا +ویدیو

لیونل مسی، نابغه آرژانتینی دنیای فوتبال چند ماه پس از قهرمانی شیرین در جام جهانی قطر، برای تیم جدیدش اینتر میامی یک گل استثنایی زد تا از دیوید بکام گرفته و مربی و .. او را تحسین کنند.

کد خبر: ۱۵۳۰۱۰
۰۹:۲۳ - ۳۱ تير ۱۴۰۲

سوپرگل مسی +ویدیو

دیدارنیوز: لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل کروس آسول، از دقیقه ۵۴ برای اولین‌بار در ترکیب تیم جدیدش یعنی اینترمیامی آمریکا قرار گرفت.

این بازی بازی تا دقیقه آخر با تساوی ۱-۱ در جریان بود که مسی تعیین کننده ظاهر شد و در دقیقه ۴+۹۰ از روی ضربه کاشته گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا اولین بازی‌اش برای تیمِ تحت مالکیت دیوید بکام در اذهان ماندگار شود.

اولین گل مسی در آمریکا باعث شد ورزشگاه منفجر شود و نابغه آرژانتینی دنیای فوتبال که حسابی از این موضوع خوشحال بود شادی گل خود را با فرزندانش که در کنار زمین حضور داشتند جشن گرفت. سه پسر مسی در اروپا هیچ‌گاه تا این حد به زمین نزدیک نبودند!

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی و همسرش ویکتوریا نیز از نزدیک شاهد گلزنی مسی بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی