تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به میزبانی مجمع خیرین کردستان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین استان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مجامع خَیری و موسسات خیریه؛ اهدای لوح از سوی رئیس مجلس

جلسه هم‌اندیشی صمیمانه برخی مجامع خَیری بزرگ و موسسات خیریه اثر گذار و فعالان اجتماعی استان کردستان با حضور امیر حسین قاسمی، مشاور رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در امور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با همراهی اشکان تقی‌پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید با پروانه فعالیت کشوری برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۲۹۹۹
۱۵:۰۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۲

مجمع خیرین

دیدارنیوز: پیرو سفر‌های موفق و صمیمانه‌ پیشین مشاور رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به استان‌ها، در سفر به استان کردستان با محوریت و هماهنگی شعبه مجمع خیرین کشور در استان کردستان با گردهم آوردن مجامع خیری حوزه‌های مختلف و برخی موسسات خیریه اثرگذار در حوزه‌های گوناگون در استان برای تلاش جهت تسهیلگری و هم اندیشی در راستای حل مشکلات در این حوزه، این جلسه مردم نهاد منطبق بر فعالیت‌ها و اهداف خیرخواهانه و مردمی حوزه ریاست مجلس در حوزه‌ی تشکل‌های اجتماعی برگزار شد.

مجمع خیرین

این جلسه صمیمانه روز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در شهر سنندج با همت و هماهنگی استاد نوروزی، مدیر عامل مجمع خیرین استان کردستان، با حضور ریاست جامعه خیرین سلامت استان، جامعه خیرین مسکن ساز استان، جامعه خیرین مدرسه ساز استان و مدیران برخی موسسات خیریه و فعالان حوزه کتابخوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجمن‌های ضایعات نخاعی، نماینده هلال احمر در استان به نمایندگی از دیگر موسسات خیریه استان تشکیل شد و آنها به بیان مشکلات خود پرداختند.

مجمع خیرین

در پایان از بزرگواران این حوزه به نمایندگی از کلیه‌ تشکل‌های اثرگذار با اهدای لوح از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

امید آن است با جمع بندی مردمی چنین جلساتی که مصداق شنیدن صدای مردم در قالب تشکل‌های اجتماعی کشور است، مشکلات مردم به دست خود مردم با تسهیلگری مسئولان کشور کاهش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی