تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در راستای هم افزایی، همگرایی و افزایش مشارکت اجتماعی مردم محور در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد

امضای تفاهم‌نامه‌ با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان نظام پزشکی و اعضای مجمع خیرین

تفاهم نامه‌های سه جانبه با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، رییس زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور امضا شد.

کد خبر: ۱۵۲۹۷۰
۱۰:۳۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۲

مجمع خیرین

دیدارنیوز: دویست و هشتاد و دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان نظام پزشکی کشور و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دفتر مرکزی مجمع خیرین کشور برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با مدیریت حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

مجمع خیرین

حبیب‌الله بوربور، رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، در ابتدا پس از خیر مقدم به مهمانان و گرامی داشتن یاد و راه و میراث ماندگار امام حسین (ع) با توجه به آغاز ماه محرم با بیان این‌که امضای این تفاهم‌نامه سبب می‌شود فعالیت‌های مشترک در حوزه‌ی خیرورزی با برنامه ریزی و هم افزایی و پرهیز از موازی کاری انجام شود، افزود: تنوع اقدامات نیکوکارانه در مجمع خیرین کشور باعث می‌شود ما بتوانیم به کمک نهاد‌های خَیٍری فعال در سطح ملی در رفع بسیاری از مشکلات و مسائل وزارت آموزش و پرورش در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران این وزارت‌خانه باشیم.

مجمع خیرین

بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، توضیحاتی در مورد تفاهم نامه‌ها و جدیت مجمع خیرین کشور در اجرای دو طرح مهم مجمع در قالب طرح‌های «نذر تخصص» و «بانک زمان» با توجه به رصد خردورزانه‌ی شرایط آسیب‌های اجتماهی و مشکلات کشور از سوی هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ارائه کرد.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز، مجمع خیرین کشور را یک کانون اجتماعی قدرتمند با پشتوانه مردمی برای رفع بحران‌ها دانست و گفت: امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه زمینه شتاب گرفتن فعالیت‌های خیرین را فراهم کند. ما باید سعی کنیم با فراهم کردن بستر‌های کار خیر و حذف بروکراسی اداری موانع را از پیش پای خیرین برداریم و از برکت وجودی نیکوکاران در رفع نیاز‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بهره جوییم.

مجمع خیرین

وزیر آموزش و پرورش با تاکید به اهمیت لزوم تشخیص جهت در پیشبرد امور اجتماعی و امضای تفاهم نامه‌ی مشترک را بیانگر کمک در راستای این جهت یابی دانستند و آن را مغتنم دانستند.

رییس زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور نیز با بر شمردن برخی از مشکلات جدی حوزه‌ی بهداشت و درمان از جمله مهاجرت پزشکان با مفید دانستن امضای چنین تفاهم نامه‌هایی و لزوم عملی شدن آن خواستار فعالیت جدی در زمینه‌ی برنامه ریزی و سیاستگذاری‌های لازم در راستای ماندگاری و همچنین افزایش منابع انسانی متخصص در حوزه‌های سلامت و بهداشت و درمان که کشور بدان نیازمند است، شد.

مجمع خیرین

مجمع خیرین

مجمع خیرین

مجمع خیرین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی