تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سریال تغییرات مدیریتی به اصفهان رسید

«ساکت» در آستانه بازنشستگی؟

«محمدرضا ساکت که در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال در نقش نماینده باشگاه‌ها به هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه شد، همواره با چالش قانون بازنشستگی مواجه بوده و حالا گفته می‌شود که مدیرعامل سپاهان به نقطه پایان کار خود نزدیک شده.»

کد خبر: ۱۵۲۹۲۷
۱۰:۰۰ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

«ساکت» در آستانه بازنشستگی؟

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که بعد از استقلال نوبت به تغییر و تحولات مدیریتی در تیم سپاهان رسیده است.

باشگاه استقلال در دو هفته گذشته روز‌های پرچالش و جنجالی را پشت سر گذاشته است. البته که بی‌ثباتی در ساختار مدیریتی استقلال به یک‌سال اخیر باز می‌گردد که آبی‌ها ۴ شخص مختلف را در نقش‌های مدیرعامل و سرپرست مدیرعاملی در رأس هرم باشگاه خود دیده‌اند، اما در تازه‌ترین رخداد مدیریتی در باشگاه استقلال، حجت کریمی از سمت سرپرستی مدیرعاملی استقلال کنار کشید و جای خود را به علی خطیر داد تا همچنان بی‌ثباتی، حرف اول را در باشگاه استقلال بزند.

خطیر در شرایطی در نقش سرپرست مدیرعاملی استقلال فعالیت خود را آغاز کرد که به تازگی هیات‌مدیره آبی‌ها ترمیم شده بود و حتی بعد از انتخاب علی خطیر هم تغییر و تحولات در هیات‌مدیره استقلال ادامه داشت و فرشید سمیعی به هیات‌مدیره استقلال اضافه شد. در روز‌های گذشته شایعات زیادی درباره تغییرات در ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس مطرح شده، اما به نظر می‌رسد که احتمالاً به مانند ۱۹ ماه اخیر، رضا درویش در نقش مدیرعامل پرسپولیس کارش را پیش می‌برد.

بازنشستگی سد راه ساکت در سپاهان؟

سپاهان اصفهان از جمله دیگر تیم‌های دارای ثبات مدیریتی است و محمدرضا ساکت در ۳ سال گذشته در نقش مدیرعامل این باشگاه مشغول به فعالیت بوده است. ساکت که در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال در نقش نماینده باشگاه‌ها به هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم اضافه شد، همواره با چالش قانون بازنشستگی مواجه بوده و حالا گفته می‌شود که مدیرعامل سپاهان به نقطه پایان کار خود نزدیک شده و با توجه به چند نوبت اخطار سازمان بازرسی کل کشور، احتمال پایان کار قریب‌الوقوع ساکت در سپاهان وجود دارد.

ساکت در دوره مدیریتی جدید خود هر چند ناکام در فتح لیگ برتر همراه سپاهان بود، اما توانست در عرصه مدیریت عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و استخدام ژوزه مورایس در کنار جذب ستاره‌های پرشمار از جمله دستاورد‌های محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم هم سپاهان جزو موفق‌ترین تیم‌ها بوده و مدیران این باشگاه توانسته‌اند ستاره‌هایی مانند کاوه رضایی، رضا شکاری، رضا اسدی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و هادی محمدی را به خدمت بگیرند.

در انتظار بازگشت به تیم ملی؟

باشگاه سپاهان روز گذشته در صفحه توییتری خود نسبت به شایعات درباره پایان کار ساکت واکنش نشان داد و نوشت: «رویکرد قطعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ثبات مدیریت است. برخی افراد سودجو و دلال که دستشان از سپاهان کوتاه مانده و از جایگاه‌های خود دور شده‌اند، در حال شایعه‌سازی برای به‌هم زدن ثبات باشگاه و تیم فوتبال هستند». این پیامی توییتری در حالی مخابره شده که گفته می‌شود مسئولان سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به مدیران کارخانه فولاد مبارکه، نسبت به ادامه فعالیت محمدرضا ساکت واکنش نشان داده‌اند.

محمدرضا ساکت که در سالیان گذشته همواره از پاسخ به سوالات درباره بازنشستگی‌اش طفره رفته، از سال ۱۳۸۹ به جمع افراد بازنشسته اضافه شده و در سالیان گذشته به دنبال آن بوده تا با استفاده از تبصره‌های قانونی جایگاه خود را در تیم اصفهانی حفظ کند. در این زمینه گفته می‌شود که مهلت قانونی ساکت به پایان رسیده و احتمالاً او به‌زودی از سمتش در تیم سپاهان کنار خواهد رفت؛ آن‌هم در شرایطی که مهدی تاج سمت ویژه‌ای برای ساکت در نظر گرفته است.

تاج با توجه به رابطه نزدیک ساکت با امیر قلعه‌نویی به دنبال آن است تا این مدیر باتجربه را به تیم ملی بازگرداند و گفته می‌شود که در صورت پایان کار محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان، او بار دیگر در قامت مدیر تیم‌های ملی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. باتوجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، مهدی تاج به دنبال عملی‌کردن پروژه خود است و این احتمال وجود دارد که طی روز‌های آینده جدایی ساکت از سپاهان و حضور او در تیم‌های ملی رسمیت پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی