تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتقاد انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از رئیس سازمان بهزیستی؛ دولت رئیسی تذکر دهد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، با انتشار بیانیه‌ای چگونگی پاسخ گفتن علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور به خبرنگاران را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «نسبت دادن صفت مفتش به خبرنگارانی که به دنبال یافتن دلیل تناقض‌های آماری، آمار دقیق و چرایی تصمیمات هستند یا حواله دادن امور به برزخ و ممانعت از حضور خبرنگاران در جلسه مطبوعاتی مخالف با ماده پنج قانون مطبوعات و از نظر نهاد صنفی مطبوعات محکوم است.»

کد خبر: ۱۵۲۷۶۳
۱۷:۲۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

واکنش انجمن صنفی روزنامه‌نگاران به بی‌احترامی رئیس سازمان بهزیستی به خبرنگاران

دیدارنیوز: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در واکنش به بی‌احترامی رئیس سازمان بهزیستی کشور به خبرنگاران نوشت: پاسخگویی وظیفه قانونی مسئولان است نه انتخاب و سلیقه آن‌ها.

چگونگی پاسخ گفتن رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه مطبوعاتی ۲۴ تیر ماه به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های مختلف آشکارا نشان از بی‌اطلاعی برخی مسئولان دولتی از وظیفه خود مبنی بر اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق دارد. نسبت دادن صفت مفتش به خبرنگارانی که به دنبال یافتن دلیل تناقض‌های آماری، آمار دقیق و چرایی تصمیمات هستند یا حواله دادن امور به برزخ و ممانعت از حضور خبرنگاران در جلسه مطبوعاتی مخالف با ماده پنج قانون مطبوعات و از نظر نهاد صنفی مطبوعات محکوم است.

همچنین طفره رفتن از ارائه اطلاعات دقیق به بهانه‌های غیرمعقول باعث عمیق‌تر شدن مشکلات اجتماعی به جای حل آن‌ها خواهد شد. به طور خاص آمار کلی تعداد معلولان ربطی به حریم خصوصی معلولان و نیازمندان ندارد و به تحلیل دقیق‌تر تاثیر اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها کمک می‌کند.

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران خواهان تذکر جدی مسئولان بالادستی دولت به مدیران برای پاسخگویی محترمانه و دقیق به پرسش‌های روزنامه‌نگاران است.»

به گزارش دیدارنیوز، خبرآنلاین در این باره نوشت: علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی در نشست خبری مربوط به هفته بهزیستی و سالروز تاسیس سازمان بهزیستی، خبرنگاران منتقد را مورد پرخاش و بی‌احترامی قرار داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی