تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
به مناسبت «۱۵ جولای؛ روز دموکراسی و اتحاد ملی» مطرح شد

اردوغان: هدف «کودتا» ایجاد تفرقه بود

اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در مراسم «قهرمانان قرن ترکیه» به مناسبت «۱۵ جولای؛ روز دموکراسی و اتحاد ملی» در ورزشگاه استانبول حاضر شد و گفت: هدف کودتای ۱۵ جولای، ایجاد تفرقه میان مردم و ارتش بود.

کد خبر: ۱۵۲۷۱۸
۰۹:۳۱ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

اردوغان: هدف «کودتا» ایجاد تفرقه میان مردم و ارتش بود

دیدارنیوز: «رجب طیب اردوغان» در مراسم «قهرمانان قرن ترکیه» که به مناسبت «۱۵ جولای؛ روز دموکراسی و اتحاد ملی» در ورزشگاه بیلربیی استانبول برگزار شد، حضور یافت.

وی در سخنرانی خود ضمن تشکر از تمام قهرمانان تاریخ ترکیه، اظهار داشت که امروز ۸۵ میلیون نفر در هفتمین سالگرد ۱۵ جولای همه با هم یک‌دل و یک‌صدا هستیم.

اردوغان در ادامه گفت: «امروز در هفتمین سالگرد ۱۵ جولای اعلام می‌کنم که اجازه نمی‌دهیم این روز فراموش شود چه هفت سال از آن بگذرد چه ۷۰ سال».

وی همچنین خاطرنشان کرد: «در آن شب تاریخی که عزم و اراده ملت، استقلال‌مان را نجات داد، همانگونه که خائنان فتو را شناختیم، حامیان آن‌ها را نیز در حافظه‌مان ثبت کردیم».

رئیس جمهوری ترکیه هدف کودتاگران ۱۵ جولای را تفرقه‌اندازی میان ملت و ارتش دانسته و تاکید کرد: «کسانی که نمی‌توانند مفهوم ۱۵ جولای را درک کنند، نمی‌توانند موضع شریف این ملت که حامی دزد، چپاولگر، کودتاگر نیست، را بفهمند».

مطلب مرتبط:

بازخوانی دلایل شکست کودتای ۲۰۱۶ ترکیه

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی