تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله به شاهچراغ؛ ۲ نفر اعدام شدند

پس از حمله مرگبار به حرم شاهچراغ شیراز، حکم اعدام دو تن که گفته می‌شود از عوامل اصلی این حمله بوده‌اند در ملا عام و با حضور دادستان مرکز فارس اجرا شد.

کد خبر: ۱۵۲۲۹۰
۰۸:۱۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

اجرای حکم اعدام عاملان حمله تروریستی به شاهچراغ

دیدارنیوز: سحرگاه شنبه ۱۷ تیر، حکم اعدام دو تن از عوامل حمله به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز اجرا شد.

ایسنا نوشت: «سحرگاه شنبه ۱۷ تیر، حکم اعدام دو تن از عوامل اصلی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در ملاء عام و با حضور دادستان مرکز فارس و شماری از مسئولان قضایی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های قربانیان، اجرا شد.

احکام اولیه اعدام دو تروریست یادشده، سال گذشته بعد از طی مراحل دادسرا و دادگاه، در روز‌های پایانی سال گذشته صادر شده بود و بعد از اعتراض وکلای متهمان، دیوان عالی کشور این احکام را تائید و برای اجرا ابلاغ کرده بود.

به گفته رئیس کل دادگستری فارس، این دو نفر در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، نقش مستقیم و اثرگذار داشتند.

سیدکاظم موسوی با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده این حادثه تروریستی به شکلی کاملا دقیق، قانونی و عادلانه انجام و احکام صادره نیز در بالاترین مرجع قضایی تائید شده است.

غروب چهارم آبان سال ۱۴۰۱، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی‌شدن ۲۵ زائر و مجاور و خادم آن آستان مقدس شد. عامل اصلی این حادثه، همان زمان در درگیری با ماموران انتظامی و امنیتی مجروح و در بیمارستان علیرغم تلاش پزشکان، کشته شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی