تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بیرانوند برنده واقعی نقل و انتقالات شد

پاتک سرخ به استقلال؛ «بیرو» ماند، «حجت» رفت!

یکی از جنجالی‌ترین شب‌های نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران رقم خورد؛ مثل دربی ۱۰۱ که انگار پایانی نداشت و حساسیت را به اوج رسانده بود. علیرضا بیرانوند «بیرو» احساسی این داستان که تا نزدیکی‌های درِ باشگاه استقلال برای امضای قرارداد نجومی رسیده بود، دوباره به پرسپولیس بازگشت تا بحران بزرگی در کمپ آبی‌ها شعله‌ور شود و در نهایت به کناره‌گیری حجت کریمی از سرپرستی این باشگاه منجر شد.

کد خبر: ۱۵۲۲۵۷
۲۳:۱۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

پاتک سرخ به استقلال؛ «بیرو» ماند، «حجت» رفت!

دیدارنیوز: پس از سه روز جنجالی در نقل و انتقالات فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند برنده واقعی این ماجرا نام گرفت؛ او بعد از فسخ قراردادش دوباره با پرسپولیس قرارداد بست تا دل سرخ‌ها آرام شود. اما همزمان حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد تا دوباره شب‌های کابوس‌وار دربی‌های فصل قبل برای هواداران این تیم تکرار شود!

دقایقی پیش علیرضا بیرانوند پس از اینکه سه روز فضای نقل و انتقالات فوتبال ایران را پرالتهاب کرد و معلوم نبود سرخ می‌ماند یا با پیراهن آبی یاغی جدید نام می‌گیرد، با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کرد تا کشتی پرتنش سرخپوشان فعلا به ساحل آرامش برسد.

در آن طرف، حجت کریمی از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد تا هواداران این تیم بازهم به این فکر کنند که چرا تیم محبوبشان به آرامش نمی‌رسد و حالا تکلیف نکونام و تیمش چه خواهد بود؟

پیراهن پرسپولیس بر تن بیرانوند ماند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس برای دو فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند امشب (چهارشنبه) به همراه وحید امیری در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد تا با رضا درویش درباره ادامه حضور خود در پرسپولیس صحبت کند.

او که فصل گذشته با قراردادی سه ساله به پرسپولیس ملحق شده بود، در نهایت در پی جلسه‌ای که با رضا درویش برگزار شد و وحید امیری نیز در آن حضور داشت، توافق شد وی به فعالیت خود در دو فصل آینده ادامه دهد.

پاتک سرخ به استقلال؛ «بیرو» ماند، «حجت» رفت!

پاتک سرخ به استقلال؛ «بیرو» ماند، «حجت» رفت!

پاتک سرخ به استقلال؛ «بیرو» ماند، «حجت» رفت!

متن استعفای حجت کریمی از مدیریت باشگاه استقلال

با عرض سلام خدمت هواداران عزیز و محترم استقلال

با در نظر گرفتن مشکلات و مسائل بیشمار و رخ دادن اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال، آن هم به صورت همیشگی، اینجانب استعفای خود را از مدیریت این باشگاه اعلام می‌کنم. در این باره باید عرض کنم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که نزدیک به سه ماه هیچ پولی در باشگاه وجود نداشت و بنابر شهادت بازیکنان تیم، حتی تهیه آب معدنی به‌عنوان ابتدایی‌ترین چیز برای انجام تمرینات است، خارج از توانایی باشگاه بود.

در عین حال در همان زمان بزرگترین بدهی تاریخ، باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد.

در این مدت اینجانب تلاش خود را برای رفع این مشکلات بزرگ انجام داده‌ام:
* پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی
* پرداخت مطالبات سید احمد موسوی و همچنین لئاندرو پادووانی که چندین سال باقی مانده بود
* استخدام سرمربی محبوب، آقای جواد نکونام به درخواست هواداران عزیز
* پرداخت بدهی باشگاه شباب الاهلی امارات
* بستن پرونده شکایت خارجی‌هایی که از گذشته در استقلال بودند
* جذب دو بازیکن ملی پوش با وجود مشکلات عدیده مالی که همچنان ادامه‌دار است

همانطور که می‌دانید در فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها با اتکا به منابع مالی اقدام به تقویت خود می‌کنند، اما این مسئله‌ی به‌خصوص از باشگاه استقلال دریغ می‌شود و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته بود و تلاش‌های ما در این زمینه بی‌نتیجه مانده است.

این نکته را هم ذکر کنم که رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر به اعتبار و برند باشگاه لطمه بزرگی زد و این مسئله باعث عدم همکاری بسیاری از نهاد‌های ذی‌ربط و حل کنندگان احتمالی مشکلات مالی با باشگاه شده است. با این حال بنده در مدت کوتاه حضورم در استقلال، تلاش کردم شرایط را به سمت مطلوب نزدیک کنم و همچنین دست برخی از افراد را از باشگاه کوتاه کنم که در این راستا هزینه زیادی در فضای مجازی برای من ایجاد شده است.

حالا و در شرایطی که به نظر هواداران بیشمار باشگاه استقلال از شرایط ناراضی هستند، ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌کنم از ادامه همکاری با باشگاه بزرگ استقلال کنار می‌کشم. از هواداران عزیز درخواست می‌کنم پشت جواد نکونام عزیز که با دلسوزی کامل مسائل فنی استقلال را زیر نظر دارد، خالی نکنند و در ادامه راه همراه او باشند.

بدینوسیله استعفای خودم را از سرپرستی باشگاه استقلال اعلام می‌کنم و آرزوی سربلندی و اعتلای همیشگی نام استقلال را دارم و تصور می‌کنم که این تصمیم به سود باشگاه استقلال تمام شود..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی