تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بیرو به استقلال نمی‌رود

پایان قصه بیرانوند و پیراهن آبی!

با اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه حضور علیرضا بیرانوند در جمع آبی‌پوشان منتفی شده، باید قصه دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس با آبی‌ها را پایان یافته دانست.

کد خبر: ۱۵۲۲۵۶
۲۱:۱۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

پایان قصه بیرانوند و پیراهن آبی!

دیدارنیوز: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که حضور علیرضا بیرانوند در این تیم منتفی شده است.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در گفت‌وگوی کوتاهی اعلام کرد که به دلایل مختلف، موضوع حضور علیرضا بیرانوند در این باشگاه به پایان رسیده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: دلایل این مسئله را طی روز‌های آینده به صورت کامل در اختیار رسانه‌ها و هواداران استقلال قرار خواهم داد و درباره جزئیات این چند روز صحبت خواهم کرد.

کریمی در ادامه گفت: چیزی که مسلم است، حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه استقلال، به دلایل مختلف از سوی ما منتفی اعلام می‌شود.

این در شرایطی است که مدیربرنامه‌های علیرضا بیرانوند نیز از دقایقی پیش وارد دفتر ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی