تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ایران در سلامت قوی‌ترین در منطقه است

عین‌اللهی: در حوزه پزشکی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ایران در سلامت قوی‌ترین در منطقه است، گفت: امروز در حوزه پزشکی در ایران اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

کد خبر: ۱۵۲۱۳۸
۱۰:۳۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

عین‌اللهی: ایران‌ در سلامت قوی‌ترین در منطقه است

دیدارنیوز: وزیر بهداشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سلامت قوی‌ترین در منطقه است، گفت: حوزه سلامت، از مهمترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

بهرام عین‌اللهی مراسم افتتاح این بیمارستان حوزه سلامت را از مهم‌ترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، در سلامت قوی‌ترین در منطقه است و در بسیاری از شاخص‌ها فاصله بسیار زیادی با منطقه داریم.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران علاوه بر قدرت نظامی، قدرتی نرم است، افزود: امروز در حوزه پزشکی در ایران اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی