تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
محکومیت حمله تل‌آویو توسط دولت‌های مصر و اردن

حمله اسرائيل به جنین ۸ کشته برجای گذاشت

نیرو‌های اسرائیلی روز دوشنبه در یکی از بزرگترین عملیات خود در کرانه باختری طی ۲۰ سال گذشته، شهر جنین را با حملات پهپادی مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن دست‌کم هشت فلسطینی شد.

کد خبر: ۱۵۲۱۲۲
۰۸:۲۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

حمله اسرائيل به جنین ۸ کشته برجای گذاشت

دیدارنیوز: صدای تیراندازی و انفجار در طول روز از این شهر واقع در کرانه باختری شنیده می‌شد و درگیری‌های شدیدی بین نیرو‌های اسرائیلی و جنگجویان تیپ جنین در این منطقه در جریان بود.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که ۸ نفر در این حملات کشته و بیش از ۵۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. یک مرد دیگر هم در رام‌الله با شلیک گلوله به سر در یک ایست بازرسی کشته شد.

علاوه بر فلسطین، دولت‌های مصر و اردن همچنین سازمان کنفرانس اسلامی، حمله اسرائیل به جنین را محکوم کرده‌اند.

بیش از یک سال است که حملات ارتش اسرائیل به شهرهایی، چون جنین به امری عادی تبدیل شده و با وجود انتقادات بین‌المللی دولت نتانیاهو به این روند ادامه می‌دهد.

شهرداری جنین می‌گوید که عملیات نیرو‌های اسرائیلی، با بولدوزر و با حمله به جاده‌های اردوگاه فلسطینیان و قطع آب و برق آغاز شده است.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به این حملات تاکید کرد که اتفاقات را از نزدیک دنبال می‌کند. یک سخنگوی این وزارتخانه نیز گفت که در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی ممکن، برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان امری ضروری است.

سخنگوی ارتش اسرائیل تاکید کرد تا زمانی که نیاز باشد عملیات سربازان اسرائیلی ادامه می‌یابد.

او افزود: «نیرو‌های ما می‌توانند برای مدت طولانی در این منطقه بمانند. این ممکن است ساعت‌ها و حتی روز‌ها طول بکشد. ما روی رسیدن به اهداف خود متمرکز هستیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی