تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

وزش باد شدید و کاهش دما در انتظار پایتخت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، وزش باد و گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی استان و از پنجشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۶ تیر) کاهش نسبی دما و از شنبه (۱۷ تیر) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲۰۹۷
۱۳:۴۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

وزش باد شدید و کاهش دما در انتظار پایتخت

دیدارنیوز: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگو‌های پیش‌یابی عددی بیانگر جوی نسبتا پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری با غبار رقیق طی پنج روز آینده روی استان تهران است. در این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش سرعت وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۳ تا ۱۵ تیر) دور از انتظار نیست.

از پنجشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۶ تیر) کاهش نسبی دما و از شنبه (۱۷ تیر) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی