تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

فرصت ۴۸ ساعته استانداری سیستان و بلوچستان به بانک‌ها

داود شهرکی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان از فرصت ۴۸ ساعته به بانک‌های خصوصی عامل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان، برای تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی حوزه اشتغال خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۰۵۰
۱۸:۲۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

فرصت ۴۸ ساعته استانداری سیستان و بلوچستان به بانک‌ها

دیدارنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان به بانک‌های خصوصی عامل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان، برای تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی حوزه اشتغال ۴۸ ساعت فرصت داد.

داود شهرکی امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی نحوه عملکرد بانک‌های عامل در جذب تسهیلات جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرصت اندکی که تا پایان تیرماه برای جذب اعتبارات ابلاغی به استان‌ها باقی مانده، سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط مکلف هستند در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

وی افزود: روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های دولتی تا حدودی مناسب است، اما در بانک‌های خصوصی با خلاء جدی روبه‌رو هستیم که باید این بانک‌ها طی ۴۸ ساعت آینده درباره تعیین تکلیف اعتبارات و پرداخت تسهیلات گزارش کاملی را به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هیچ گونه کم‌کاری از سوی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در امر اشتغال پذیرفتنی نیست و مسئولیت متوجه مدیران این مجموعه‌ها است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: رصد عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های دخیل در موضوع تسهیلات تبصره ۱۶ توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال انجام می‌شود.

خلیل‌احمد سلامی افزود: پیرو جلسه وبیناری هفته گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، لازم است بانک‌های عامل نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان معرفی شده برای دریافت تسهیلات اشتغال در فرصت باقی‌مانده تا پایان تیرماه اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در روند انجام کار، فرآیند تشکیل پرونده و سایر مراحل اداری از سوی بانک‌ها به طریق دستی علاوه بر سامانه‌های مرتبط صورت گیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی