تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

آخرین وضعیت کنعانی؛ پرسپولیس یا تراکتور؟

پس از خریدهای جدید باشگاه تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی، به نظر می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوشی که یکی از گزینه‌های تیم تبریزی بوده، به پرسپولیس نزدیک‌تر شده است.

کد خبر: ۱۵۲۰۱۸
۱۱:۵۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

آخرین وضعیت کنعانی؛ پرسپولیس یا تراکتور؟

دیدارنیوز: محمدحسین کنعانی‌زادگان در یک‌قدمی بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

پرسپولیسی‌ها از روز گذشته فعالیت رسمی خود را در نقل‌وانتقالات برای فصل جدید آغاز کرده‌اند. آن‌ها ابتدا با شهاب زاهدی که لژیونر بود به توافق رسیدند و بعد از آن هم با توافق با علیرضا بیرانوند برای ادامه همکاری خیال‌شان از دروازه‌بان خود برای فصل جدید راحت شد.

یحیی گل‌محمدی که فصل رویایی‌ای را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و قهرمان لیگ برتر و جام حذفی با این تیم شد، باتوجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به سراغ جذب بازیکنان ملی‌پوش برای پرسپولیس رفته است. سرخ‌ها بعد از زاهدی، مدافع میانی تیم ملی را هم می‌خواهند.

تراکتور منتفی شد؟

تراکتور تبریز در اولین روز‌های فصل نقل‌وانتقالات با مبلغی قابل توجه شجاع خلیل‌زاده که قصد بازگشت از قطر به فوتبال ایران داشت را به خدمت گرفت. بعد از پیوستن شجاع به تراکتور، تبریزی‌ها می‌خواستند زوج او در باشگاه الاهلی قطر که در تیم ملی و پرسپولیس هم سابقه همبازی بودن با شجاع داشت را هم به خدمت بگیرند و سراغ جذب محمد حسین کنعانی‌زادگان رفتند. باوجود اینکه برای پست دفاع میانی کنعانی‌زادگان مورد توجه تراکتوری‌ها بود، اما آن‌ها روز گذشته دست به خرید یک مدافع میانی شناخته شده زدند. عارف آقاسی در حالی که مورد توجه استقلالی‌ها قرار گرفته بود و به نظر می‌رسید به این تیم بپیوندد، روز گذشته با تراکتور به توافق رسید و تا زوج شجاع خلیل‌زاده در لیگ بیست‌وسوم شود.

باتوجه به حضور خلیل‌زاده و آقاسی در جمع پرشورها، به نظر می‌رسد پرونده حضور کنعانی‌زادگان در تبریز بسته شده باشد.

مذاکرات خوب پیش رفته

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روز گذشته علاوه بر جلسه با علیرضا بیرانوند و توافق با این دروازه‌بان که خارج از باشگاه پرسپولیس انجام شد، با محمدحسین کنعانی‌زادگان هم جلسه‌ای را برگزار کرد و شرایط مالی این باشگاه برای جذب بازیکن در فصل جدید را به او اعلام کرد. سرخپوشان این فصل بالاترین مبلغی که با بازیکنان داخلی خود قرارداد می‌بندند، ۱۵ میلیارد تومان در کنار ۳ میلیارد تومان آپشن است.

جلسه روز گذشته درویش و کنعانی‌زادگان خوب پیش رفت و با وجود اینکه در نهایت کار به امضای قرارداد نکشید، اما مدافع ملی‌پوش را در یک‌قدمی بازگشت به پرسپولیس قرار داد. کنعانی‌زادگان که از پرسپولیس لژیونر شده بود، قصد دارد فوتبالش را در ایران دنبال کند و به احتمال زیاد از بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم برای یکی از آن‌ها توپ می‌زند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی