تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

دیدار رئیس جبهه اصلاحات با محمد خاتمى

آذر منصوری، رئیس جدید جبهه اصلاحات ایران در دیدار با رئیس‌جمهور پیشین کشورمان بر اهمیت جایگاه سید محمد خاتمی به عنوان یک سرمایه ملی و شخصیت محوری مورد اجماع در بین اصلاح‌طلبان تاکید کرد و گفت: اصلاح‌طلبان باید برنامه لازم برای کمک و همراهی در مسیر توانمندسازی و قدرتمند شدن جامعه را داشته باشند و لازمه این امر در وهله اول تشکیلات سیاسی قدرتمند است.

کد خبر: ۱۵۱۹۱۲
۰۹:۰۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۲

دیدار رئیس جبهه اصلاحات با محمد خاتمى

دیدارنیوز: رئیس جبهه اصلاحات با سید محمد خاتمى دیدار کرد.

به نقل از رسانه جبهه اصلاحات ایران، در پی انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات، وی به دیدار سید محمد خاتمی رفت و با رئیس جمهور اسبق کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر صلاحیت‌ها و توانایی‌های آذر منصوری گفت: جبهه اصلاحات مستقل است و قدرت و توان آن به قدرت و ظرفیت‌های اعضای آن است. در این موقعیت حساس مسئولان این جبهه باید در درجه اول خود را متعلق به جبهه و در خدمت آن بدانند و همت خود را صرف انسجام آن کنند و در عین حال از نظرات کارشناسان معتبر بیرون از جبهه نیز بهره بگیرند.

سید محمدخاتمى با بیان این که نظرات و مواضع جبهه باید برآیند نظر همه اعضا باشد، تاکید کرد: جبهه در واقع مرجعی فرا حزبی و فرا گروهی در عرصه اصلاحات است.

آذر منصوری نیز در ابتدای این دیدار بر اهمیت جایگاه سید محمد خاتمی به عنوان یک سرمایه ملی و شخصیت محوری مورد اجماع در بین اصلاح‌طلبان تاکید کرد و سپس به ضرورت رویکرد جامعه محور در اصلاحات پرداخت و گفت: اصلاح‌طلبان باید برنامه لازم برای کمک و همراهی در مسیر توانمندسازی و قدرتمند شدن جامعه را داشته باشند و لازمه این امر در وهله اول تشکیلات سیاسی قدرتمند است.

وى افزود: در همین راستا باید تلاش کنیم اعضای جبهه اصلاحات با همگرایی و انسجام بیشتر، ظرفیت همکاری جمعی و توانایی‌های خود را بهبود و ارتقاء بخشند.

دیدار رئیس جبهه اصلاحات با محمد خاتمى

مطلب مرتبط:

آذر منصوری: اگر تبعیض علیه زنان کم می‌شد، مناقشه حجاب شکل نمی‌گرفت/ نسبت بین مردم و صندوق رأی مخدوش شده است

تیزر دوم تنگنا در گفت‌و‌گو با آذر منصوری

«آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد

مکتب اقتصادی ما سوسیال دموکراسی است/ آمده بودیم دولت در سایه باشیم

اولین گام برای تغییر نگاه مردم حذف «نظارت استصوابی» است

زنان در جامعه مردسالار از تبعیض مضاعف رنج می‌برند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی