تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

خداحافظی مرد پرسپولیسی؛ سلام به مربیگری

حسین ماهینی، کاپیتان سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا وارد عرصه مربیگری شود. او از جمله بازیکنان متعصب بوشهری است که نامش در فوتبال ایران به یاد خواهد ماند.

کد خبر: ۱۵۱۷۵۱
۱۷:۲۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

ماهینی

دیدارنیوز: حسین ماهینی، مدافع سابق پرسپولیس و تیم‌های ملی، رسما از مستطیل سبز حداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.

ماهینی که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، طی دوران بلندمدت حضورش در لیگ برتر موفق شد دو مرتبه حضور در فینال آسیا را با ذوب‌آهن و پرسپولیس تجربه کند. او در اردوی سرخپوشان با بازوبند کاپیتانی به عناوین زیادی طی ۷ سال حضورش دست یافت و در مسیر حرفه‌ای خود شانس حضور در تیم ملی را هم به دست آورد.

ماهینی حالا پس از سال‌ها با انتشار پستی اینستاگرامی و انتشار چند قاب از دوران نوجوانانی تا میانسالی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و در روز‌هایی که به تازگی حضور در کلاس سطح B مربیگری آسیا را پشت سر گذاشته، از عزم خود برای ورود به عرصه مربیگری گفته است:

«دویدن در شرجی جنوب روی ماسه‌ها، انتهایش به جام جهانی و بازوبند خوشرنگ پرسپولیس ختم شد. چه چیزی بهتر از این؟ حالا در سطر پایانی کتاب دوران بازی، باید توپ را بوسید و خاطراتش را برای همیشه قاب کرد. از ایرانجوان بوشهر تا استقلال اهواز، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس، ملوان بندر انزلی، نساجی مازندران و سایپا همه تیم‌هایی بودند که برایم روز‌های خوبی را تداعی کردند. هفت سال زندگی با لباس پرافتخار پرسپولیس و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم اوج افتخارات باشگاهی‌ام بود.

پوشیدن لباس تیم ملی امید و بزرگسالان هم افتخاری شیرین برایم بود که بابت همه این مسائل باید از خدای بزرگ، خانواده‌ام، مدیران و مربیان و همبازیانم در همه این سال‌ها تشکر نمایم. قدردان زحمات همسرم که، چون کوه پشت من بود هستم و حضور فرزندانم انگیزه‌هایم را بیشتر می‌کرد تا بتوانم موفق باشم. من کفش‌هایم را آویختم تا وارد عرصه مربیگری شوم. به امید موفقیت در این عرصه.

حسین ماهینی، فرزند دیار نخل و دریا و گرما.»

به گزارش دیدارنیوز، ماهینی پس از ناآرامی‌های پاییز سال گذشته در ایران به دلیل فوت ناگهانی‌ مهسا امینی، دختر جوان کردستانی در بازداشت گشت ارشاد تهران، در فضای مجازی لب به اعتراض گشود و پس از بازداشت، مدتی بعد با وثیقه سنگین آزاد شد.

مطلب مرتبط:

حسین ماهینی بازداشت شد

حسین ماهینی، پشت پنجره بسته

حاشیه‌های عجیب این روزها؛ ول کنین فوتبالو!

آزادی «ماهینی» با وثیقه یک میلیارد تومانی

ماهینی

ماهینی

ماهینی

ماهینی

ماهینی

ماهینی

ماهینی

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی