تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳

کنایه عطایی به منتقدان؛ توجه بیشتر به غربیه‌ها!

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران پس از پیروزی برابر آلمان به منتقدان (که عملکرد تیم ملی در هفته اول را مورد نقد قرار دادند) کنایه زد و گفت: اصولا عادت داریم که به غریبه‌ها توجه بیشتری داشته باشیم. کارشناسان بازی‌های ما را در هفته اول تحلیل کردند و برای من جالب بود که به نظر می‌رسد از وقتی من سرمربی تیم شده‌ام، آن‌ها اطلاعات بیشتری از تیم‌های حریف نسبت به ایران دارند.

کد خبر: ۱۵۱۴۵۰
۱۸:۲۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

کنایه عطایی به منتقدان

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم، زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد و تا چهارم تیرماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران امروز و در نخستین مسابقه شهر روتردام به مصاف آلمان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به دومین برد خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ دست یابد و هفت امتیازی شود.

بهروز عطایی پس از این پیروزی اظهار کرد: معمولاً شرایط در شروع هفته‌ها دشوار است و برای رسیدن به اهداف باید تیم‌ها آغاز خوبی داشته باشند. خوشبختانه ایران امروز یک نمایش قابل قبول ارائه داد. البته همچنان معتقدم که پتانسیل تیم بیشتر است، اما به طور کلی از این پیروزی خوشحالم.

وی در ادامه تاکید کرد: در ست اول و دوم بازی بسیار نزدیک بود و بازیکنان تعویضی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در کسب پیروزی خیلی به ایران کمک کردند. در ست سوم تیم با کیفیت بسیار بالایی بازی کرد و توانست بازی را با فاصله بسیار زیاد به پایان برساند. این دیدار و پیروزی در آن را فراموش می‌کنیم، زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در هر مسابقه سعی می‌کنیم اطلاعات دقیقی در اختیار بازیکنان بگذاریم. بعضی مواقع کیفیت حریف آن‌قدر بالاست که به ما اجازه نمی‌دهد نمایش دلخواه خود را ارائه دهیم و یا اینکه خود تیم کار خود را خوب انجام نمی‌دهد. شکی نیست که ما مربیان محدود به توانایی‌های بازیکنان هستیم. در جریان بازی نیز اطلاعات جدیدی را به بازیکنان منتقل می‌کنیم و در وقت‌های استراحت نیز به تیم آرامش منتقل می‌کنیم.

عطایی اضافه کرد: بازیکنان ایران امروز به خصوص در مواقع حساس از اطلاعاتی که به آن‌ها داده شده بود به خوبی استفاده کردند. سه یا چهار بازیکن آلمان در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند. آن‌ها تیم جوان و باکیفیتی هستند، اما فکر می‌کنم که ایران امروز عملکرد بهتری داشت.

وی درباره دیدار پیش روی تیم ملی ایران تصریح کرد: ایتالیا با ترکیب تیم قهرمان جهان وارد مسابقات شده است. همه بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی جهان برای ایتالیا به میدان رفتند در این هفته از بازی‌ها حاضر هستند. هیچ اطلاعاتی از بازی جدید آن‌ها نداریم و سعی کردیم که اطلاعات فردی بازیکنان ایتالیا را مرور کنیم. در جریان بازی نیز اگر اطلاعات متفاوتی به دست ما رسید آن‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم.

عطایی در رابطه با انتقاداتی که در هفته نخست نسبت به عملکرد تیم ملی مطرح شد، افزود: اصولاً عادت داریم که به غریبه‌ها توجه بیشتری داشته باشیم. کارشناسان بازی‌های ما را در هفته اول تحلیل کردند و برای من جالب بود که به نظر می‌رسد از وقتی من سرمربی تیم شده‌ام، آن‌ها اطلاعات بیشتری از تیم‌های حریف نسبت به ایران دارند. هیچ کس نگفت که تیم ایران چند بازیکن با کیفیت گذشته خود را از دست داده است. بعضی از آن‌ها خداحافظی کردند و برخی دیگر مصدوم شدند. ایران نسبت به تیمی که در المپیک بازی کرد هفت بازیکن را در اختیار ندارد. به جز این مسئله اکنون هم برخی بازیکنان که می‌توانند کنار تیم باشند، حضور ندارند. هیچ کس این موضوع را منتقل نکرد. میلاد عبادی‌پور و علی اصغر مجرد دو بازیکن با کیفیت ایران در کنار تیم نیستند و میثم صالحی به آمادگی کامل نرسیده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: در واقع ایران پنجاه درصد قدرت داخل زمین خود را از دست داده است. در صورتی که وقتی ایران مقابل لهستان بازی می‌کند اگر یک بازیکن حریف نباشد، از آن نام می‌برند. فکر می‌کنم نوعی بی‌توجهی به بازیکنان می‌شود، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. از تمام ظرفیت والیبال ایران استفاده می‌کنیم و امیدواریم نتایجی حاصل شود که خوشحالی مردم را در پی داشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی