تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

نکونام ، استقلال و عفو رهبری! + ویدیو

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده و قرار است در فصل جدید روی نیمکت داغ آبی‌ها باشد.

کد خبر: ۱۵۱۴۲۰
۱۳:۲۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

حجت کریمی خبر داد؛ «نکونام» در استقلال

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: سرپرست باشگاه استقلال از حضور قطعی جواد نکونام روی نیمکت مربیگری این تیم خبر داده است.

دقایقی پیش، خبر ورزشی صداسیما ادعا کرد که با اعلام حجت کریمی، جواد نکونام سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود.

پس از خروج ساپینتو از استقلال، مسوولان این باشگاه با یک مربی اسپانیایی به مذاکره پرداختند که منجر به امضای قرارداد نشد و حالا نکونام روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست. این در حالی است که رسانه باشگاه استقلال هنوز خبر رسمی انتخاب نکونام را منتشر نکرده است.

نکونام مورد عفو رهبری!

اما در کنار خبر رسمی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، خبرگزاری فارس در اعلام این موضوع، عبارتی طعنه‌آمیز را درج کرده که نشان می‌دهد این ماجرا یک اتفاق ساده نبوده است. فارس درذیل اعلام خبر سرمربی‌گری جواد نکونام نوشته است:«جواد نکونام با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته داشت و با مساعدت نهادهای ذیربط، عفو رهبری شامل حالش شد تا بتواند به فوتبال بازگردد»!

اینکه موضوع اشتباهات گذشته جواد نکونام چه بوده و چه دلیلی داشته که نیاز به عفو شخص اول کشور داشته است در متن فارس به آن اشاره‌ای نشده اما با توجه به روحیه‌ای که از جواد نکونام سراغ داریم احتمال دارد این خبر موضوع تازه‌ای برای اظهار نظرهای آتشین نکونام شود.

به هر ترتیب قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال به زودی رسما امضا خواهد شد و ظاهرا ۲ دستیار ایرانی و ۲ دستیار خارجی در کنار او خواهند بود و گفته می‌شود بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های خارجی در کادرفنی جدید استقلال خواهند بود.

حتی عنوان شده که نکونام با ۳ بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل جدید نیز به توافق رسیده است.  

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی