تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
معاون شهردار تهران خبر داد

افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش ۴۰ درصدی حقوق باکبانان خبر داد و گفت: سایر موضوعات اثرگذار در بهبود شرایط معیشتی این عزیزان از جمله مسائل درمانی را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۵۰۹۹۴
۱۳:۴۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران

دیدارنیوز: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران خبر داد.

حسین نظری در این باره گفت: خوشبختانه با دستور زاکانی شهردار تهران، حقوق پاکبانان زحمتکش شهر تهران به میزان قابل توجهی افزایش یافت و این مبلغ در حقوق خردادماه این عزیزان اعمال خواهدشد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه در برج میلاد میزبان تعدادی از پاکبانان عزیز و خانواده‌های محترم‌شان بودیم که در این ضیافت افطاری صمیمانه شهردار تهران برای حمایت از این قشر زحمتکش وعده افزایش حقوق و رسیدگی مناسب به شرایط معیشتی این عزیزان را داد که خوشبختانه با اهتمام و حساسیت ایشان این مهم به سرانجام رسید.

مطلب مرتبط:

زاکانی: زبانم طوری است که می‌توانم جواب همه را بدهم!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در آن جلسه زاکانی به معاون منابع انسانی شهرداری دستور داد که به سرعت مقدمات انجام این کار فراهم و تمهیدات اعتباری آن اندیشیده و اجرایی شود. خوشبختانه با پیگیری و اهتمام ویژه زاکانی در این خصوص از این ماه حقوق پاکبانان شهرداری تهران از ابتدای سال جاری مشمول ۴۰ درصد افزایش شده و معوقات این ماه‌ها نیز در فیش حقوقی آن‌ها در خردادماه محاسبه و به حساب‌شان واریز خواهدشد.

مطلب مرتبط:

"آتش" ساختمان‌های ناایمن را می‌بلعد؛ زاکانی به دنبال تصویب طرح حجاب است!

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نظری با قدردانی از نگاه ویژه زاکانی به وضعیت معیشتی پاکبانان گفت: با وجود این نگرش مثبت از سوی شهردار تهران و حمایت‌های ایشان از این اقشار زحمتکش و آسیب‌پذیر جامعه، سایر موضوعات اثرگذار در بهبود شرایط معیشتی این عزیزان از جمله مسائل درمانی را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مطلب مرتبط:

در دفتر «زاکانی» چه خبر است؟/ بازداشت یکی از کارکنان به علت خرید اسلحه!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی