تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتشار تصاویر خصوصی عروس با هدف انتقام‌جویی!

داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره پرونده انتشار تصاویر خصوصی یک عروس گفت: متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.

کد خبر: ۱۵۰۹۷۶
۱۱:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

انتشار تصاویر خصوصی عروس با هدف انتقام‌جویی!

دیدارنیوز: رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب برهم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت وی شده اند.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد بعد از آشنایی بنده با نامزدم فردی ناشناس در فضای مجازی تهدیدم می‌کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی ام را منتشر می‌کند، بنده اهمیتی ندادم تا اینکه متوجه شدم صفحه‌ای جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ام می‌کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی بنده شده است.

معظمی گودرزی گفت: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت توضیح داد: کارشناسان این پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

وی گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی