تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد

سامانه فنی ویژه برای انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در روز‌های آینده از سامانه‌ای فنی، پویا و چابک در چارچوب تحقق شاخص‌های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت، رونمایی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۰۹۱۳
۱۲:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

سامانه فنی ویژه برای انتخابات

دیدارنیوز: محمدرضا غلامرضا در چهارمین نشست ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: این سامانه پیرو مصوبات نشست‌های دوم و سوم ستاد انتخابات و در پی تلاش‌های مستمر و خستگی ناپذیر جمعی از جوانان مستعد و نخبه بومی و با هدایت و راهبری کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور آماده شده است.

وی در خصوص جزییات مباحث نشست چهارم ستاد انتخابات کشور گفت: در این نشست ضمن بحث و گفتگو در خصوص الگوی همکاری و تعامل سازنده با صدا و سیما، بر پیگیری و اجرایی شدن محور‌های پیشنهادی ارائه شده به آن سازمان، تاکید شد.

معاون سیاسی وزیر کشور تامین اقلام مورد نیاز انتخابات پیش رو در سال جاری را بخش دیگری از مباحث نشست امروز اعلام کرد که پس از ارائه گزارش کمیته مالی و پشتیبانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص، تمهیدات لازم اتخاذ شد.

غلامرضا در این نشست که استاندار تهران نیز حضور داشت، تاکید کرد که در نشست‌های آتی ستاد، استانداران سایر استان‌ها نیز به صورت نوبه‌ای و منظم شرکت خواهند داشت تا گزارش‌هایی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد انتخابات استان‌های خود را به ستاد انتخابات کشور ارائه کنند.

همچنین در این نشست اعضای ستاد و روسای کمیته‌های آن، گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات خود را که می‌بایست براساس جدول زمانبندی انتخابات انجام می‌دادند، ارائه کردند و دبیر ستاد انتخابات کشور نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته جهت تامین حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات و اصلاح آن متناسب با شرایط روز ارائه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی