تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
عضو شورای شهر تهران درخواست کرد

با باند‌ها و شبکه‌های کار کودکان خیابانی برخورد شود

سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان این‌که در وهله اول نباید اجازه کار به کودکان داد، گفت: همچنین باید با باند‌ها و سرشبکه‌های کار کودک برخورد کرد؛ چرا که آن‌ها برای رسیدن به مقاصد اقتصادی خود از کودکان سوء‌استفاده می‌کنند و اگر برخورد قاطعی با این افراد نشود روز به روز شاهد افزایش تعداد کودکان کار هستیم.

کد خبر: ۱۵۰۸۹۴
۱۰:۱۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

با باند‌ها و سرشبکه‌های کار کودک برخورد شود

دیدارنیوز: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خواستار برخورد با باند‌ها و شبکه‌های کار کودکان خیابانی در پایتخت شد.

سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توفان اخیر در تهران گفت: بارش باران و توفان اخیر در تهران باعث بروز خسارت‌هایی شد که این خسارت‌ها عمدتا به علت سقوط درخت‌های خشک و فاقد کیفیت بود.

وی با بیان این‌که از شهرداری می‌خواهیم که نسبت به رفع خطر اینگونه درخت‌ها اقدام کند، اظهارکرد: البته منظور ما قطع درخت نیست بلکه می‌خواهیم که نسبت به شناسایی و رفع خطر از این درخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان این‌که در آستانه روز مبارزه با کار کودک قرار داریم، تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات شهر تهران حضور کودکان کار و خیابان است که شرایط مناسبی ندارند و از سوی دیگر فضای شهر را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

نجفی با بیان این‌که در خصوص کار کودک دستگاه‌های مختلفی مسئول هستند و باید نسبت به ارائه خدمات به اینگونه کودکان اقدام کنند، گفت: این در حالی است که روز به روز تعداد کودکان کار در تهران افزایش می‌یابد و هنوز متولی ساماندهی این کودکان مشخص نیست.

وی با اشاره به آمار‌های مختلف در خصوص تعداد کودکان کار اظهار کرد: آمار‌های مختلفی در مورد تعداد کودکان کار وجود دارد که برخی ۱۴ هزار اعلام کرده‌اند و ۸۰ درصد از این کودکان ایرانی نیستند و جای سوال است که چه نهادی باید از ورود چنین کودکانی به کشور جلوگیری کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان این‌که در وهله اول نباید اجازه کار به کودکان داد، تصریح کرد: همچنین باید با باند‌ها و سرشبکه‌های کار کودک برخورد کرد؛ چرا که آن‌ها برای رسیدن به مقاصد اقتصادی خود از کودکان سوء‌استفاده می‌کنند و اگر برخورد قاطعی با این افراد نشود روز به روز شاهد افزایش تعداد کودکان کار هستیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی