تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفارت ایران در عربستان رسما بازگشایی شد +ویدیو

مراسم بازگشایی سفارت ایران در ریاض، عصر امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد با حضور سفیر تهران و مسئولان دو وزارت خارجه سعودی و ایران آغاز شد.

کد خبر: ۱۵۰۷۱۶
۱۹:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

سفارت ایران در عربستان رسما بازگشایی شد +ویدیو

دیدارنیوز: سفارت ایران در عربستان امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد به طور رسمی بازگشایی شد.

شبکه سعودی العربیه در خبری فوری از بازگشایی رسمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان خبر داد.

العربیه اعلام کرد: مراسم افتتاح سفارت ایران در ریاض، عصر سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور سفیر تهران و مسئولان دو وزارت خارجه سعودی و ایران آغاز شد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخیرا در خصوص بازگشایی سفارتخانه، سرکنسولگری و نمایندگی کشورمان در سازمان همکاری اسلامی در عربستان سعودی، اظهار داشت: در تکمیل روند اجرای توافقات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و نمایندکی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روز‌های سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیت‌الله الحرام آغاز کرده و اکنون نمایندگی‌های مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی می‌شوند.

به گزارش دیدارنیوز، در ادامه ویدیوهایی از مراسم بازگشایی سفارت کشورمان در عربستان را مشاهده می‌کنید.

 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی