تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
دیدارنیوز جایزه گرفت؛ همکار ما درجمع برترین‌های آسیا در پنجمین جایزه جهانی ایپس

افتخار «آسیایی» برای خانم شقایق آسیایی

رتبه بندی قاره آسیا در پنجمین جایزه جهانی ایپس (AIPS Sport Media Awards 2022) اعلام و شقایق آسیایی خبرنگار و نویسنده ورزشی دیدارنیوز نیز موفق شد در دو گروه صاحب عنوان شود.

کد خبر: ۱۵۰۷۰۰
۱۶:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

افتخار «آسیایی» برای خانم شقایق آسیایی

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: به گزارش ایسجا و براساس خبر سایت انجمن جهانی ورزشی نویسان، رتبه بندی قاره آسیا در پنجمین جایزه جهانی ایپس (AIPS  Sport Media Awards 2022) اعلام شد که 21 همکار خبرنگار و عکاس ورزشی ایرانی در گروههای های مختلف این جایزه رتبه های برتر در آسیا را به خود اختصاص دادند. در این بین شقایق آسیایی خبرنگار و نویسنده ورزشی دیدارنیوز نیز موفق شد در دو گروه صاحب عنوان شود. گزارش تصویری ایشان در گروه ویدئو مستند به مقام دوم رسید.

این گزارش تماشایی را اینجا ببینید.

رکب تیمسار خسروانی به روزنامه منتقد + ویدیو

 

عناوین خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایرانی در این رقابت نیز به این شرح است:

در گروه عکس ورزشی/ حرکت ورزشی: مهدی نصیری(ایلنا) مقام اول، پرتو جغتایی (پرتوفتو) مقام سوم، احسان فضلی اصانلو (ایرنا) مقام هفتم، سید جعفر بزرگواری (فتوآریان) مقام هشتم، امیرحسین خیرخواه (ورزش ۳) مقام نهم، و مریم مجد (ای تی پی ایمیج) مقام دهم را کسب کردند.

در گروه عکس ورزشی/ گزارش تصویری: محمد بابایی (منیبان) مقام سوم، مریم مجد (گتی ایمیج) مقام پنجم، و امین محمد جمالی (گتی ایمیج) مقام ششم، را بدست آوردند.

در گروه ویدئو مستند: شقایق آسیایی (دیدارنیوز)، با مستند تاریخ مطبوعات ورزشی ایران در رتبه دوم قرار گرفت.

در گروه ویدئو کوتاه: مازیار کوپیدار با مستند من یک دختر هستم، من یک پسر هستم در رتبه نخست جهان و آسیا قرار گرفت. در این گروه موحد تاری‌ مرادی و شقایق آسیایی در رتبه های دوم و نهم قرار گرفتند.

در گروه نوشتاری/ گزارش مستند: علی رضایی (برنا) در رتبه چهارم قرار گرفت.

در گروه نوشتاری/ مقاله، یادداشت: سعیده فتح آبادی با یادداشت "ما روزنامه نگار هستیم، مجرم نیستیم" در رتبه نخست و افسون حضرتی با یادداشت "هیچ نهادی پاسخگو نیست حتی فیفا!" در جایگاههای اول و دوم قرار گرفتند. 

در گروه صدا/ رادیو و پادکست: مهدی شکری (رادیو ورزش) در جایگاه ششم قرار گرفت.

در گروه خبرنگاران جوان/ عکس ورزش: علیرضا زینلی (فوتبالی نت) مقام دوم، محمدجواد آبجوشک (ایرنا) مقام سوم، و امیررضا استواری (فارس) در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در گروه خبرنگاران جوان/ نوشتاری: امیرعلی عوض پور (ایسنا) با یادداشت "هیاهوی تبانی و فساد در تیم های پایه فوتبال ایران" در رتبه دهم قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی