تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نوروزی: روسای قوه قضاییه و مقننه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موافق هستند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از موافقت روسای قوه قضاییه و مقننه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان خبرداد و گفت: در صورت تصویب این طرح حداقل 15 هزار میلیارد تومان به بیت المال باز می  گردد

کد خبر: ۱۵۰۳۸
۱۵:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسن نوروزی نماینده رباط کریم و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص آخرین وضعیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، گفت: در جلسه‌ای که شب گذشته-دوشنبه شب- با رییس مجلس داشتیم و همچنین در جلسه‌ای که دیروز-سه شنبه- سه فراکسیون سیاسی با آقای لاریجانی داشتیم بحث‌هایی در خصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مطرح شد.
 
او ادامه داد: امیدوارم که در هفته‌های آتی طرح حسابرسی به اموال مسئولان و سازمان مبارزه با فساد اقتصادی در دستور کار مجلس باشد. این دو طرح در خصوص رسیدگی به پرونده قضات متخلف و اموال نامشروع مسئولان قبل و بعد از انقلاب است.
 
این نماینده مجلس در خصوص نظر علی لاریجانی در خصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، تاکید کرد: ایشان 100 درصد موافق این طرح هستند و انشالله این طرح به صحن علنی می‌آید و به تصویب می‌رسد.
 
نوروزی با اشاره به سرنوشت پیشین طرح رسیدگی به اموال مسئولان و گذشت 10 سال برای تصویب و تایید آن، گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان با هماهنگی رییس قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی انجام شده و همچنین در محضر رییس مجلس در خصوص آن بحث کردیم و این طرح مصوب شد؛ بنابراین مشکلی نخواهد بود.
 
او تاکید کرد: رییس دو قوه قضاییه و قوه مقننه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موافق هستند. امیدوار هستیم که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و لایحه تجارت هر دو در یک ماه به تصویب برسد و قرار شد که با شورای نگهبان در خصوص لایحه تجارت صحبت شود و آن‌ها قبول کنند.
 
نوروزی ادامه داد: طرح اعاده اموال مسئولان 80 امضا دارد. این طرح به صحن علنی مجلس آمد اما آقای کواکبیان اخطار قانون اساسی دادند، آقای پزشکیان رییس مجلس بود و اخطار را به رای گذاشت. مجلس رای داد و این طرح از دستور خارج شد اما امیدواریم بار دیگر در دستور قرار بگیرد و به تصویب برسد.
 
او گفت: با تصویب طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان حداقل 15 هزار میلیارد تومان به بیت المال باز می‌گردد و این امر موجب می‌شود مردم بدانند که قانون برای همه است.
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس در خصوص اینکه آیا مستنداتی در خصوص اموال نامشروع 15 هزار میلیاردی مسئولان دارید؟ گفت: این آمار، آماری است که کارشناسان ما اعلام کرده‌اند.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی