تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی و هشدار باد‌های شدید در تهران

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا و تشدید بارش‌ها در برخی مناطق نسبت به وزش باد‌های شدید در استان‌های ساحلی خلیج‌فارس هشدار داد.

کد خبر: ۱۵۰۳۴۲
۰۸:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی و هشدار باد‌های شدید در تهران

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر در شمال غرب، استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، قم، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات کرمان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی شده است.

روز چهارشنبه بارش‌ها در شمال غرب کشور تشدید شده و در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و روز‌های پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور بارش روی می‌دهد.

شنبه هفته آینده بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان ادامه خواهد داشت. بعدازظهر امروز و فردا در استان‌های البرز و تهران وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک روی می‌دهد.

خلیج‌فارس فردا و پنجشنبه و دریای خزر روز‌های پنجشنبه و جمعه مواج پیش‌بینی شده است.

توصیف سامانه: وزش باد شدید شمال غربی (۳۰ نات) و افزایش ارتفاع امواج

زمان شروع: بعدازظهر سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

زمان پایان: اواخر وقت جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر

منطقه اثر:

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۹: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر.

چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰: خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان و مناطق مرکزی و جنوب بوشهر.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۱: خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر.

جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۲: خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر.

اثر مخاطره: غرق شدن شناگران وغواصان، اختلال در تردد‌های دریایی با شناور‌های سبک و صیادی، احتمال اختلال در تردد شناور‌های مسافربری و آسیب به تور‌های صیادی و قفس‌های پرورش ماهی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های دریایی در ساحل.

توصیه: اجتناب از فعالیت‌های شنا و غواصی، جلوگیری از تردد شناور‌های سبک و صیادی و انجام فعالیت‌های تفریحی به‌ویژه در جزایر، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری و فعالیت‌های دریایی فراساحل.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی