تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمله مسلحانه به رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد

در یک اقدام مسلحانه، منزل مسکونی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد مورد اصابت چند گلوله از سوی فرد یا افرادی قرار گرفت که تحقیقات تکمیلی برای دستگیری افراد دخیل در این حادثه در حال انجام است.

کد خبر: ۱۵۰۳۳۸
۲۰:۲۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

حمله مسلحانه به رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد

دیدارنیوز: در ساعات اخیر خبر تیراندازی به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در فضای مجازی منتشر شد که حواشی مختلفی داشت.

در خبر‌های فضای مجازی آمده بود پیرداد نجفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد ساعت ۲۲ دیشب هنگام برگشت از محل کارش مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت و با سلاح کلاشنیکف ۱۲ تیر به وی شلیک کردند.

در همین زمینه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فرد یا افرادی به سمت منزل مسکونی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد تیرانداز می‌کنند که این تیراندازی‌ها غالبا بی‌هدف بوده و تنها دو گلوله به آشپزخانه این منزل برخورد کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: خوشبختانه در این اقدام، به هیچ فردی آسیب وارد نشد و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در سلامت کامل به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه شورای تامین شهرستان بشاگرد برگزار و تصمیمات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد یا افراد دخیل در این اقدام مسلحانه گرفته شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: شب گذشته ۲ نفر مشکوک به دست داشتن در این اقدام مسلحانه دستگیر شدند و امروز نیز یک نفر دیگر دستگیر شد، این افراد مظنون به مشارکت در تیراندازی هستند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان از سوی مراجع انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال انجام است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی