تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
با اعلام پارلمان اوکراین

طرح اعمال تحریم ۵۰ ساله علیه ایران تایید شد

پارلمان اوکراین اعلام کرد که طرحی مبنی بر اعمال تحریم‌های ۵۰ ساله علیه ایران به دلیل آنچه که آنها حمایت نظامی تهران از مسکو در جنگ اوکراین می‌خوانند، را تایید کرده است.

کد خبر: ۱۵۰۳۳۷
۱۹:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

تحریم

دیدارنیوز: به نقل از ورزنامه اوکراینسکا پراودا، ورخوونا رادا (پارلمان اوکراین) روز دوشنبه تصمیم شورای ملی و دفاعی این کشور مبنی بر اعمال تحریم علیه ایران را تایید کرد.

به نوشته این روزنامه، پارلمان این کشور پیش‌نویس قانون شماره ۹۳۳۳ در رابطه با اعمال تحریم‌های اقتصادی بخشی و دیگر تدابیر محدودکننده علیه ایران برای پنجاه سال را پذیرفته است.

مطلب مرتبط:

تحریم ۵۰ ساله اوکراین چه تاثیری بر امنیت غذایی ایران دارد؟

این طرح با ۳۲۸ رای موافق به تصویب پارلمان اوکراین رسیده است.

آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.

کی‌یف و متحدان آن مدعی هستند که ایران با ارائه تسلیحات نظامی از جمله پهپاد‌های جنگی به روسیه از جنگ آن علیه اوکراین حمایت می‌کند.

با تصویب این طرح، حمل‌ونقل کالا‌های ایرانی از طریق اوکراین و استفاده از حریم هوایی آن ممنوع شده و تحریم‌هایی در زمینه تجاری، مالی و فناوری علیه ایران و شهروندان آن اعمال خواهد شد.

ادعای کی‌یف از سوی مقامات ایران و روسیه رد شده است.

مطلب مرتبط:

لایحه زلنسکی برای تحریم ۵۰ ساله جمهوری اسلامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی