تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تصادف مرگبار در مسیر بزمان - کرمان

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه تریلی کشنده با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر بزمان- کرمان و جان باختن هفت نفر و مصدومیت دو نفر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۳۱۷
۱۳:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

تصادف مرگبار در مسیر بزمان - کرمان

دیدارنیوز: سرهنگ مصطفی کول‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در مسیر بزمان- کرمان بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه تریلی کشنده از مسیر کرمان- بزمان که در حال طی طریق بوده با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در مسیر برعکس به صورت رخ به رخ با هم برخورد کرده‌اند.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه به علت شدت برخورد در این تصادف هفت نفر سرنشین خودروی سواری پژو در دم فوت و دو نفر دیگر مصدوم که علت این حادثه تجاوز به چپ تریلی کشنده احراز شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی